جمعه 31 فروردین 1403

سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه 100 بسته معیشتی بین نیازمندان تقسیم کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه 100 بسته معیشتی بین نیازمندان تقسیم کرد

کرمانشاه - ایرنا - سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در قالب نهضت کمک‌های مومنانه، 100 بسته معیشتی و کمک غذایی هر یک به ارزش 200 هزار تومان را بین خانوارهای نیازمند تقسیم کرد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه حقوق دانان بسیجی به خبرنگار ایرنا گفت: سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه چندین مرحله رزمایش کمک های مومنانه را با همت حقوقدانان بسیجی اجرا کرده است و امروز هم شاهد توزیع 100 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون ریال بین افراد نیازمند هستیم.

رسول بهرامی پور با اشاره به خدمات تخصصی حقوقدانان بسیجی هم گفت: با حضور همین حقوق دانان بسیجی و انقلابی خدمات تخصصی حقوقی و قضایی رایگان به افراد بی بضاعت و نیازمند از طریق مجمع خیرین حقوق دان سازمان بسیج حقوق دانان و خدماتی از قبیل مشاوره های حقوقی، وکالت رایگان، ثبت اسناد رسمی رایگان، ثبت ازدواج رایگان، کارشناسی رایگان و... ارایه می شود.

وی همچنین از ادامه نهضت کمک مؤمنانه با رویکرد آزاد سازی زندانیان با اولویت جرایم غیرعمد گفت و اظهار داشت: نوبت اول این برنامه با آزاد سازی 41 زندانی در چهارم آذر ماه انجام پذیرفت و امیدواریم که تا پایان سال بتوانیم مراحل دیگری از این نهضت کمک مؤمنانه را انجام دهیم و از همه خیرین عزیز تقاضا داریم در این کار خیر و خداپسندانه ما را یاری کنند.

*س_برچسب‌ها_س*