شنبه 1 اردیبهشت 1403

ساپینتو برای خودش یک پا غلامپور است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ساپینتو برای خودش یک پا غلامپور است

یکی به استقلال آمده که شادی اش بعد از گلزنی آبی ها شدید تر و حتی خطرناک تر از بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، او کسی نیست جز ساپینتو که در جریان بازی آرام و قرار ندارد و زمانی هم که تیمش به گل می رسد حتی قشنگ تر از بازیکنان شادی گل را به نمایش می گذارد. در سال های اخیر زمانی که استقلال به گل می رسید عادت کرده بودیم یک پرش چند گام از سوی بهزاد غلامپور ببینیم. از سوی نیمکت به سمت آغوش سرمربی تیم اما این فصل دست کم تا به این جای کار چنین شادی ای را ندیدیم به این خاطر که ساپینتو خودش یک پا بهزاد غلامپور است.

پرش های بهزاد غلامپور آنقدر بلند بود که همیشه این بیم وجود داشت که سرمربی تیم دچار آسیب دیدگی شود اما همه سرمربیان به این شادی مربی دروازه بان ها عادت کرده بودند و با ذهنیتی که از پیش داشتند هیچ گاه آسیب ندیدند اما به نظر می رسد اجرای این شادی با ساپینتو مقدور نباشد چرا که مربی پرتغالی شادی های خاص خود را دارد که اگر با شادی جدید تلفیق شود احتمال مصدومیت هم ساپینتو و هم بهزاد غلامپور وجود دارد.

مربی استقلال در دو بازی سپری شده نشان داده در کنار زمین یک مربی پر هیجان است و سعی می کند این هیجان را به شاگردانش انتقال دهد تا در زمین بازی با همه وجود و انگیزه بازی کنند و البته در بازی دیروز ثابت شد این هیجان مانع از اتخاذ تصمیمات درست در جریان بازی نمی شود بطوریکه در دیدار با ملوان به خصوص در نیمه دوم شیوه بازی تیمش را تغییر داد و تعویض هایی انجام داد که در نهایت منجر به تغییر روند بازی و در نهایت پیروزی استقلال شد.

عکس: امیر حسین خیرخواه

ساپینتو برای خودش یک پا غلامپور است 2
ساپینتو برای خودش یک پا غلامپور است 3