پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ستاد بازسازی بنیاد مسکن در 20 نقطه سیل زده کشور فعال است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ستاد بازسازی بنیاد مسکن در 20 نقطه سیل زده کشور فعال است

کرج - ایرنا - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 20 نقطه کشورکه دچار سیل و حوادث طبیعی شدند فعال بوده و به مردم خدمات لازم را ارائه می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر نیکزاد روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز اظهارداشت: خط قرمز ما انجام امورات مردم است و افتخار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این است که طی 43 سال هر کاری به آن سپرده شده با قوت، علاقمندی و قدرت انجام داده است.

وی تاکید کرد: مردم این خدمات را می بینند و از اینکه واحد های مسکونی آنها ساخته می شود از خدمات ارائه شده رضایتمندی دارند.

نیکزاد با بیان اینکه اقدامات ارائه شده کار بسیار ارزشمندی است، خاطر نشان کرد: نیروهای بنیاد مسکن همواره این خدمات را با علاقمندی انجام داده اند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مشارکت این بنیاد در نهضت ملی مسکن گفت: 180 هزار واحد مسکونی طی توافق با شهردار تهران قرار است که ساخته شود که از این

10 هزارواحد آن برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده که ساخت هفت هزار واحد آنها را آغاز کرده ایم.

نیکزاد با اشاره به مشارکت بنیاد مسکن در ساخت متروی تهران افزود: خط چهار متروی تهران ماه آینده به بهره برداری می رسد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنانش به مشارکت این بنیاد در طرح توسعه راه های کشور پرداخت و گفت: ساخت آزاد راه اهواز - بندرامام خمینی (ره) و کمربندی ماهشهر در استان خوزستان و جاده باشماق استان کردستان از مهمترین پروژه های عمرانی در دست اقدام است.

نیکزاد به وضعیت مسکن در البرز اشاره کرد و افزود: کرج و شهرهای اقماری آن نیاز به طرح توسعه مسکن دارند؛ از هر 10 نامه که به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارسال می شود نیمی از آن ها مربوط به استان های تهران و البرز بوده که خانوار های اجاره نشین این استان ها بیشترین درخواست را در سطح کشور برای تامین مسکن دارند.

در این آیین از زحمات بهزاد رسولی زاده قدردانی و علی محمدی به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز معرفی شد.

برچسب‌ها