جمعه 10 فروردین 1403

ستاره منچستر در راه اورتون

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ستاره منچستر در راه اورتون

دنیای ورزش تورنتو نوشت: جسی لینگارد مهاجم منچستریونایتد، گزینه مد نظر اورتون است و تافی‌ها به دنبال جذب او در ژانویه هستند.

قرارداد جسی لینگارد، ستاره 28 ساله یونایتد تابستان آینده به پایان می رسد. بر همین اساس، اوله گونار سولسشر مشتاق است تا قرار او را تمدید کند اما خبرهایی مبنی بر عدم موافقت لینگارد با این موضوع به گوش می رسد. بر اساس گزارش سایت Football Insider رافا بنیتز سرمربی اورتون تمایل زیادی به جذب این مهاجم انگلیسی دارد و اگر چه به دلیل هزینه 1.7 میلیون پوندی تافی ها در تابستان، آن ها باید با احتیاط در هزینه ها قدم بردارند اما اما آنها معتقدند که لینگارد پس از رد قرارداد جدید با یونایتد، با قیمت پایین در دسترس خواهد بود.

اورتون تمایل دارد تا ابتدا لینگارد را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد و در پایان فصل آن را دائمی کند. لینگارد که فصل جدید را با انگیزه بالا برای درخشش دوباره آغاز کرد، تا کنون فقط 55 دقیقه در ترکیب شیاطین سرخ به میدان رفته که در این مدت اندک توانسته 2 گل به ثمر برساند اما به دلیل تراکم بالای مهاجمان این تیم، به نظر می رسد او فرصت چندانی برای بازی نخواهد داشت. نکته ای که باعث می شود او به تیم آبی پوش بندر مرسی ساید نزدیک شود و پیوستن‌اش به تافی ها، دور از ذهن نباشد.

257 41

کد خبر 1566163