پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سجادی: بیانات مقام معظم رهبری، مسیربرنامه ریزی ها و تصمیم گیری های توسعه ایی دو حوزه جوانان و ورزش را روشن کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سجادی: بیانات مقام معظم رهبری، مسیربرنامه ریزی ها و تصمیم گیری های توسعه ایی دو حوزه جوانان و ورزش را روشن کرد

وزیر ورزش وجوانان درسومین نشست شورای معاونان این وزارتخانه، سخنان مقام معظم رهبری در دیدار قهرمانان و مدال آوران المپیک و پارالمپیک را راهبردی توصیف کرد و گفت: بیانات ایشان، همچون چراغی، مسیربرنامه ریزی ها و تصمیم گیری های توسعه ایی آتی دو حوزه جوانان و ورزش را روشن کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در ابتدای این نشست سید حمید سجادی از توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران قدردانی کرد و این دیدار را برای خانواده بزرگ ورزش راهبردی توصیف کرد.

وی در ادامه در خصوص دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب گفت: امروز تکلیف بسیاری از برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها در دو حوزه ورزش وجوانان، توسط ایسان تبیین و مورد تاکید قرارگرفت. دکتر سید حمید سجادی همچنین با تاکید براینکه بیانات ایشان همچون چراغ، چشم انداز آینده برنامه های توسعه ای این وزارتخانه را روشن کرد، گفت: از این به بعد می توانیم براساس راهبردها و استراتژی فوق العاده ای که ایشان فرمودند اتفاقات ارزشمندی را برای آینده ی ورزش ایران ترسیم و دنبال کنیم. وی اظهارداشت: من هم دراین دیدار بسیار ارزشمند، گزارشی که حاصل دست رنج، تلاش و زحمات معاونین و مسئولان وزارت ورزش و جوانان در کنار کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بود را ارائه کردم. وزیر ورزش و جوانان در خصوص موارد مطروحه در این دیدار بیان کرد: یکی از تکالیفی که امروز بر اساس سخنان ورزشکاران مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت مربوط به اشتغال و جوایز ورزشکاران بود که در دوره گذشته نیزعنوان شده بود و هنوز انجام نشده، بنابراین موظف هستیم، با همکاری صندوق حمایت باید پیگیری و انجام شود. وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مطالبی که توسط ورزشکاران در این نشست بیان شد، گفت: هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک در پرتاب نیزه و آقای فروغی به نمایندگی از ورزشکاران المپیکی سخنرانی وزینی داشتند که من از این عزیزان قدردانی می کنم. لازم به ذکر است، در این جلسه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نخستین دیدار اعضا هیات دولت با معظم له تبیین شد. انتهای پیام /