چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سخنگوی ستاد کرونا: ادارات استان همدان هفته آینده تعطیل است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سخنگوی ستاد کرونا: ادارات استان همدان هفته آینده تعطیل است

همدان - ایرنا - سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به بخشنامه سازمان امور اداری کشور، گفت: همه سازمان ها و دستگاه‌های اداری استان غیر از سازمان‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، بهداشتی و درمانی، امدادی و بانک ها از فردا (شنبه) تا پایان هفته تعطیل است.

مهرداد نادری فر شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تصیمم گیری در زمینه برخی از سازمان‌های به ویژه نهادهای خدمات‌رسان بر عهده بالاترین مقام هر دستگاه است.

وی بیان کرد: به دنبال ابلاغ طرح جامع مدیریت هوشمند و اجرایی شدن آن از یکم آذر سالجاری شاهد کاهش روند بیماری در استان بودیم و این موضوع مسئولان را ترغیب به تداوم اجرای طرح ها و تعطیلی یک هفته ای سازمان های و نهادهای اداری برای مهار کرونا کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان تاکید کرد: تشدید محدودیت‌ها بیانگر ناتوانی در کنترل و مهار ویروس کرونا نیست بلکه تاثیر مثبت اجرای طرح‌های در دست اجرا زمینه‌ای برای این تصمیم شده است.

نادری فر با بیان اینکه وضعیت رو به بهبود است ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم و صنوف بتوان زمینه بهتری برای مهار و قطع زنجیره کرونا فراهم کرد.

*س_برچسب‌ها_س*