جمعه 10 فروردین 1403

سردار دهقان: انقلاب اسلامی ضربه تاریخی به آمریکا وارد کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سردار دهقان: انقلاب اسلامی ضربه تاریخی به آمریکا وارد کرد

همدان - ایرنا - مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی در جریان پیروزی انقلاب بزرگترین ضربه تاریخی را در آن مقطع زمان به آمریکا زد و ایران را از چنگال آنها بیرون کشید.

سردار حسین دهقان روز پنجشنبه در صبحگاه مشترک نیروی زمینی سپاه در پادگان قدس همدان اظهار کرد: ملت ایران پس از پیروزی بر جبهه کفر، حضور آمریکا در منطقه را غیر مشروع اعلام کرد و دفاع از اسرائیل را یک امر ناشروع و نامطلوب دانست.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی عرصه جدید در پیش نگاه ملت ها نمایان شد با این توضیح که این ملت ها نیز می توانند خارج از سلطه نظام سلطه زیست عزتمندانه داشته باشند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: ملت ایران به دیگر ملت ها نشان داد هر آنچه اراده کنند می توانند به آن دست یابند و در این برهه نظام های وابسته به دنیای غرب احساس تزلزل کردند.

سردار دهقان یادآوری کرد: جنگ تحمیلی تصمیم صدام برای اشغال ایران و هدف قرار دادن زیر ساخت ها نبود بلکه وی اگر خودش ادعای اراضی داشت نسبت جغرافیای کشورمان ابزارش را در دست دشمنان انقلاب و این ملت دید.

وی خاطرنشان کرد: قرن هاست که تحولات بشر را تجربه کرده ایم و دیدیم که افراد، جهت ها و گروه هایی که مسیر طاغوت، ظلم، نفاق و تجاوز را انتخاب کردند نظیر منافقان، صدام حسین و آمریکا، در این دنیا به سرنوشت هایی مواجه شدند.

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز می بینیم که پایگاه تمدنی دنیا غرب غرق در ثروت‌های عظیم مادی چگونه در حال لرزیدن است و می بینیم که تمامی ابزارهایی که بشر برای اعمال سلطه ایجاد کرده از کارایی افتاده است.

سردار دهقان بیان کرد: امروز جنگ اراده ها به عرصه آمده و جهت پیروز را آن موضوعی انتخاب می کند که علم به زمان داشته و غیرت، ایمان و هدف مقدس را انتخاب کرده است و در این راه هیچ عاملی برای او نه تنها سستی ایجاد نمی کند بلکه عزم او را نیز راسخ تر می‌کند.

وی ادامه داد: در این دوران، «عمل» بیانگر صداقت، اراده، داشتن ایمان و هدف شده است همچنین در این دوران «حرف» باید جای خود را به «عمل» بدهد تا مدعیان بدون عزم و اراده صحنه را ترک کنند بنابراین این عرصه آزمون بزرگی برای ایران و جهان است.

این خبر در حال تکمیل است...

*س_برچسب‌ها_س*