شنبه 1 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم قشقایی: گزینه راحتی برای حریفان در لیگ دسته یک نخواهیم بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی تیم قشقایی: گزینه راحتی برای حریفان در لیگ دسته یک نخواهیم بود

شیراز - ایرنا - سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز اعلام کرد: هر چند تمرینات آماده سازی تیم را دیر شروع شد اما بازیکنان با کیفیتی جذب کردیم و گزینه راحتی برای حریفان در لیگ دسته یک فوتبال نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد خادمی شنبه در آستانه نخستین دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در مصاحبه با خبرنگاران، افزود: بازیکنان خوبی به خدمت گرفته ایم که می توانند خود را در فوتبال ایران نشان دهند.

خادمی بیان داشت: در اردوی آماده سازی تیم در تهران 2 بازی تدارکاتی برگزار کردیم و بازیکنان نشان دادند انگیزه زیادی برای مطرح شدن در فوتبال ایران دارند.

وی اضافه کرد: معمولا در مسابقات لیگ که بازیها به صورت فشرده و طولانی برگزار می شود بازیهای ابتدایی سخت است زیرا تیم ها از همدیگر شناخت چندانی ندارند.

خادمی ادامه داد: قطعا برای برد به مصاف تیم شاهین بوشهر می رویم تا اولین سه امتیاز خارج از خانه را کسب کنیم و در پایان لیگ هم جایگاه خوبی در لیگ دسته یک که شان باشگاه قشقایی حفظ شود، داشته باشیم.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز عصر شنبه شیراز را به مقصد بوشهر ترک کرد.

دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهدای قشقایی شیراز در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران جام آزادگان یکشنبه 25 مهرماه در بوشهر برگزارمی شود.

در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره 22 را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

*س_برچسب‌ها_س*