چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سرمربی: نبود تمام‌کننده از عوامل باخت تیم فوتبال بانوان همیاری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی: نبود تمام‌کننده از عوامل باخت تیم فوتبال بانوان همیاری است

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی گفت: در این بازی بدشانس بودیم و به دلیل نداشتن تمام کننده، نتوانستیم به گل برسیم.

پریا خلیل‌زاده روز جمعه بعد از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر باشگاه های کشور افزود: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنانمان تمام تلاش خود را برای رسیدن به گل انجام دادند ولی با بدشانسی محض شکست خوردیم.

وی اضافه کرد: گلی که در لحظات پایانی و وقت اضافه نیمه اول دریافت کردیم، برخلاف جریان بازی و پنالتی اشتباهی بود که داور علیه تیم ما گرفت و همه حتی نماینده فدراسیون نیز اشتباه بودن پنالتی را تایید کردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی بیان کرد: گل نیمه دوم نیز در لحظاتی به ثمر رسید که تیم ما 10 نفره بود و در حال حمله بودیم با این حال در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم.

خلیل‌زاده گفت: یکی از مشکلات تیم ما خط حمله و نداشتن تمام کننده است و تیم حریف "ذوب‌آهن" تیمی حرفه‌ای با کادرفنی کامل بود و بعد از به ثمر رساندن گل نیز شادی وصف‌ناپذیری داشتند.

وی اضافه کرد: دیگر مشکل ما کم‌تجربگی بازیکنان و نداشتن بازی دوستانه پیش فصل است با این حال بازی به بازی و هماهنگی آنها بهتر می‌شود و اشتباهات بازیکنان کمتر خواهدشد.

خلیل‌زاده افزود: بازی هفته آینده روز جمعه با سپاهان اصفهان است که تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه انجام خواهیم داد.

وی گفت: برای جبران ضعف مشکل تمام کنندگی تیم، در نیم فصل تلاش خواهیم کرد بازیکنی را در پست تمام کننده و مهاجم جذب کنیم.

تیم همیاری آذربایجان‌غربی در هفته سوم برابر ذوب‌آهن اصفهان 2 بر صفر شکست خورد.

*س_برچسب‌ها_س*