جمعه 10 فروردین 1403

سرمربی نساجی مازندران: امروز فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی نساجی مازندران: امروز فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امروز فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد و برغم تلاش بازیکنان خود از سپاهان اصفهان شکست خوردیم.

به گزارش ایرنا، وحید فاضلی شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی پس از شکست تیمش از سپاهان با تبریک به این تیم اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم سپاهان بازیکنانی خوبی دارد و امروز هم بازیکنان این تیم، نتیجه دیدار امروز را رقم زدند که امیدوارم در ادامه راه خود موفق باشند. وی گفت: در نیمه دوم دیدار، بازیکنان ما عملکرد بهتری داشتند تا اینکه در یک صحنه، داور چهارم، تمرکز تیم ما را به هم ریخت و گل چهارم را دریافت کردیم. فاضلی افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، تیم باشخصیتی هستیم‌، به نتیجه دیدار امروز کاری نداریم، ما بازیکنان خوبی داریم و مهم این است که در این رقابت‌ها خوب بازی کنیم. سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه از لحاظ جسمانی بازیکنان تیم ما خسته بودند، گفت: یکی از علت‌های خستگی بازیکنان ما این بود که روز گذشته پرواز ما به اصفهان تاخیر داشت و دیر به مقصد رسیدیم.

وی نبود تصریح کرد: در فوتبال این شرایط پیش می‌آید اما امیداوارم در ادامه راه، این نتیجه را جبران کنیم و به جدول بازگردیم چون هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم.

فاضلی گفت: بودجه سپاهان 15 برابر تیم ماست اما اختلاف ما این تعداد گل نبود ولی در ادامه رقابت‌ها، تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با اشاره به داور این دیدار افزود: به داوری خسته نباشید می‌گویم ولی در یک صحنه که سه بر صفر عقب بودیم می‌شد بهتر عمل کنند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان، امروز در یک بازی هجومی و برتر، نساجی مازندران را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد.

تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی با 10 امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت و نساجی مازندران با هفت امتیاز در رده دهم ایستاد.

*س_برچسب‌ها_س*