جمعه 31 فروردین 1403

سرمربی چوکا: هدف ما حفظ تیم در رقابت های لیگ دسته اول است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی چوکا: هدف ما حفظ تیم در رقابت های لیگ دسته اول است

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش گفت: مهمترین هدف ما حفظ تیم در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول کشور است.

علی لطیفی عصر پنجشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و گل ریحان البرز در رشت اظهار کرد: تلاش می کنیم تیم امسال در لیگ حفظ شود تا مسئولان باشگاه بتوانند برای فصل آینده با سرمایه گذاری مناسب تر، برنامه ریزی دقیق تر و تیمی قدرتمندتری در لیگ حضور یابند.

وی در خصوص دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و گل ریحان البرز نیز بیان کرد: با وجود شرایط آب و هوایی و بارش باران بازی زیبا و پرتحرکی را شاهد بودیم و هر دو تیم نیز یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: گرچه ما یک گل به ثمر رساندیم اما باز می توانستیم به گل های بیشتری نیز به خصوص در نیمه دوم دست یابیم و با اختلاف بیشتری پیروز شویم اما در نهایت نتیجه رضایت بخش بود چون توانستیم پیروز شویم.

وی بیان کرد: حدود 10 روز است که تیم را دراختیار گرفتم و در این مدت نمی توان در بخش فنی کار زیادی را انجام داد و فقط در این مدت در بخش روحی، روانی با بازیکنان کار کردیم تا آنان را آماده این بازی حساس کنیم و بازیکنان نیز به خوبی در این دیدار حاضر شدند.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش اضافه کرد: با توجه به صحبت هایی که با بازیکنان انجام دادیم، هدف ما احیای تیم چوکا می باشد تا دوباره قلعه عقاب ها در ذهن طرفداران فوتبال تداعی شود چون زمانی که این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور داشت به دلیل نتایج خوبی که در بازیهای خانگی کسب می کرد، تیم چوکا و بازی در تالش به قلعه عقاب ها معروف شده بود و از بازیکنان نیز خواستم که به گونه ای ظاهر شوند تا دوباره لقب قلعه عقب ها به چوکا داده شود.

تیم های فوتبال چوکا تالش و گل ریحان البرز عصر پنجشنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال چوکا تالش با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت.

پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم گل ریحان البرز با کسب 2 امتیاز در مکان چهاردهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری آستارا، نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

*س_برچسب‌ها_س*