جمعه 10 فروردین 1403

سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب شد

وزیرعلوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون را منصوب کرد.

وزیرعلوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی غریب فاضل‌نیا را به سمت سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

غریب فاضل نیا، متولد 1346، کازرون و دانشیار پایه 32 گروه جغرافیا دانشگاه زابل است.

از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه زابل، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زابل، رئیس دانشکده آب و خاک دانشگاه زابل، مدیر گروه جغرافیا دانشگاه زابل، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه زابل، نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان در دانشگاه زابل، عضو و نماینده هیئت اجرایی جذب دانشگاه زابل در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و عضویت در چندین انجمن علمی و کمیسیون برنامه‌ریزی درسی مجموعه علوم جغرافیایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد.

فاضل‌نیا همچنین راهنمایی و مشاوره بیش از 80 پایان نامه کارشناسی ارشد و چاپ و ارائه بیش از 100 مقاله علمی در مجلات و کنفرانس‌های معتبر بین المللی و داخلی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای ضمن قبول استعفای دکتر انوشیروان غفاری‌پور رئیس سابق دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.