پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان را منصوب کرد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی عباس عبدشاهی را به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب کرد.

در این حکم خطاب به عبدشاهی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

عباس عبدشاهی متولد 1349 شهرستان سپیدان در استان فارس و دانشیار گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است.

وی راهنمایی و مشاوره بیش از 50 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده داشته و بیش از 90 مقاله در مجلات علمی - پژوهشی و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.

از سوابق اجرایی عبدشاهی می‌توان به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، ریاست دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی، معاونت آموزشی دانشکده مهندسی زراعی و عمران روستایی و مدیریت گروه اقتصاد کشاورزی اشاره کرد.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای آقای دکترسیدعطااله سیادت، رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.