پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب: شهیدان نمونه‌های بارز اخلاص و ولایتمداری هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب: شهیدان نمونه‌های بارز اخلاص و ولایتمداری هستند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شهیدان نمونه‌های بارز اخلاص، ولایتمداری، بصیرت، دشمن شناسی، زمان شناسی، ایثار و شجاعت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «صدرالله بابلی» روز یکشنبه به همراه فرمانده قرارگاه شهید دکامی نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسوولان با حضور در منزل خانواده های چند تن از شهدا با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، افزود: اتحاد و ایستادگی در برابر دشمن رمز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر دشمنان نظام و انقلاب بوده است.

وی اظهار داشت: امروز باید رفتار، عمل و منش شهیدان سرلوحه و الگوی کار مسوولان باشد چون رمز موفقیت جامعه در تداوم راه شهیدان است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: خانواده‌های معظم شهدا اسوه های صبر و مقاومت و ایثار هستند و با صبر زینبی خود دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کردند.

بابلی ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با خدمتگزاری در جامعه بتوانیم دین خود را به شهیدان و خانواده‌های معظم شهدا ادا کنیم.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله هوایی، گلوله باران و موشک باران ارتش بعث قرار گرفت و در این مدت 856 شهید، یک هزار و 400 جانباز و 112 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

پرونده خبری