پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با خانواده 2 شهید مدافع امنیت و سلامت دیدار کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرپرست فرمانداری کرمانشاه با خانواده 2 شهید مدافع امنیت و سلامت دیدار کرد

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری کرمانشاه روز سه‌شنبه با حضور در منازل شهید «کاکاعلی مهرپناه» و شهیده «بهارک رشیدی» با خانواده‌های این 2 شهید امنیت و مدافع سلامت دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، «ابراهیم رحیمی زنگنه» در دیدار با خانواده شهید مهرپناه گفت: حضور در خانه شهدا و دیدار با خانواده آنها سبب بهره‌مندی از برکات این شجره طیبه می‌شود و برکات این دیدارها در خدمت به مردم جاری خواهد بود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تقدیر از صبر و از خودگذشتگی همسر شهید مهرپناه افزود: همسر این شهید با از خودگذشتگی فرزندان شایسته‌ای تقدیم این نظام کرده است که در مسیر خدمت به مردم گام بر می‌دارند.

شهید کاکاعلی مهرپناه از پرسنل نیروی انتظامی، در سال 1372 در منطقه اسلام‌آبادغرب حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه همچنین با حضور در منزل شهید مدافع سلامت، بهارک رشیدی، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

رحیمی زنگنه، در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: مدافعان سلامت با جانفشانی در راه درمان بیماران تاریخ ساز شدند.

وی با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت در هنگام شیوع ویروس کرونا افزود: شهدا و مدافعان سلامت به خانواده‌های بیماران خدمت کردند تا فردی از شمار این خانواده‌ها کم نشود و جامعه ما برای همیشه به خانواده شهدای مدافع سلامت مدیون است.

شهیده بهارک رشیدی از مدافعان سلامت در کرمانشاه، آبان ماه سال گذشته در راه خدمت به مردم، پس از ابتلا به ویروس کرونا، در کنار شهدای مدافع سلامت قرار گرفت.

در این دیدارها رئیس بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

پرونده خبری

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با خانواده 2 شهید مدافع امنیت و سلامت دیدار کرد 2
سرپرست فرمانداری کرمانشاه با خانواده 2 شهید مدافع امنیت و سلامت دیدار کرد 3