پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سریال دیده‌نشده زنده‌یاد پورحسینی 15 آذرماه روی آنتن می‌رود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سریال دیده‌نشده زنده‌یاد پورحسینی 15 آذرماه روی آنتن می‌رود

تهران - ایرنا - سریال «بیگانه‌ای با من است» با هنرمندی زنده یاد «پرویز پورحسینی» از شنبه 15 آذرماه، روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

سریال بیگانه‌ای با من است با هنرمندی زنده یاد پرویز پورحسینی از شنبه 15 آذرماه پس از سریال از سرنوشت از شبکه دو سیما پخش می شود.

سریال بیگانه ای با من است به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ داستان این سریال روایتی از جابجایی یک خدمتکار با عروس خانواده است که ماجرا در سال های ابتدایی دهه هفتاد می‌گذرد و فروغ فروهیده نویسندگی این سریال را برعهده داشته است. زنده یاد پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، امیریل ارجمند، مهدی فقیه، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی و... بازیگران این سریال را تشکیل می دهند. گفتنی است پرویز پورحسینی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بامداد روز جمعه 7 آذر بر اثر ابتلا به کرونا و در سن 79 سالگی چشم از جهان فروبست.

*س_برچسب‌ها_س*