پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سقوط احتمالی گل ریحان برای البرز خوشایند نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سقوط احتمالی گل ریحان برای البرز خوشایند نیست

کرج - ایرنا - رییس هیات فوتبال البرز با اشاره به عدم انجام بازی شب گذشته گل ریحان با استقلال ملاثانی به دلیل حاضر نشدن بازیکنان این تیم گفت که گل ریحان در آستانه سقوط نه تنها یک پله بلکه 2 رده ای قرار گرفته و این برای استان البرز خوشایند نیست.

منصور بیک وردی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: گل ریحانی ها شب گذشته در بازی با استقلال ملاثانی حاضر نشده و این یک زنگ خطر دوباره است، این در حالی است که اگر تیم در بازی روز جمعه آینده خود با تیم بادران نیز شرکت نکند طبق قانون 2 رده سقوط و گل ریحان به لیگ دسته سه سقوط می کند.

وی اضافه کرد: حدود پنج روز به بازی با بادران وقت مانده و زمان زیادی نداریم، مسوولان باشگاه، ورزشی و مسوولان استانی باید دست به دست هم بدهند و یک تزریقی به این بازیکنان صورت بگیرد تا با انگیزه وارد تمرین و زمین شوند.

بیک وردی ادامه داد: منکر عدم همکاری مسوولان باشگاه گل ریحان نیستیم اما امروز این باشگاه دچار شدیدترین مشکلات اقتصادی است، مسوولان استانی باید دید مثبت جلو بیایند و حداقل یک گوشه ای از کار را بگیرند تا جایگاه تنها نماینده البرز در رقابت های لیگ دسته یک حفظ شود.

وی اظهار داشت: باشگاه امروز پولی ندارد و شرایط اقتصادی اش به هیچ وجه خوب نیست باید کمک شود چرا که سقوط یک پله ای و حتی شاید 2 پله ای گل ریحان به هیچ وجه خوشایند نه برای استان، نه برای مسوولان استانی، نه برای باشگاه و نه فوتبال کشور نیست.

رییس هیات فوتبال البرز گفت: سقوط گل ریحان البرز در صورت ادامه روند فعلی یک نقطه تاریک در پرونده ورزش فوتبال استان می شود.

گل ریحان البرز تنها نماینده فوتبال البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور است.

به دنبال حاشیه های بوجود آمده که بخش زیادی از آن ناشی از مشکلات اقتصادی است، بازیکنان این تیم شب گذشته در بازی با استقلال ملاثانی در حالی که بازیکنان تیم حریف در ورزشگاه انقلاب کرج حضور داشتند حاضر نشده و بازی برگزار نشد.

مربی گل ریحان البرز روز گذشته در گفت وگو با ایرنا عنوان کرده بود که به دلیل اعتصاب بازیکنان این تیم حدود 6 روز است که بازیکنان بر سر تمرین ها حاضر نشده اند.

گل ریحان هم اکنون در قعر جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*