شنبه 1 اردیبهشت 1403

سمیعی: توفیق از کنعانی‌زادگان سلب شد / کنعانی‌زادگان: به قطر می‌روم / حسینی: این قهرمانی خیلی چسبید!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سمیعی: توفیق از کنعانی‌زادگان سلب شد / کنعانی‌زادگان: به قطر می‌روم / حسینی: این قهرمانی خیلی چسبید!

میدرعامل، مربی و بازیکنان باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل باشگاه، مربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی مقابل تیم فوتبال پیکان و قهرمانی در لیگ بیستم به اظهارنظر و گفت‌وگو پرداختند.

سمیعی: توفیق پرسپولیسی‌بودن از کنعانی‌زادگان سلب شد

جعفر سمیعی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی را به همه تبریک می‌گویم. خوشحالم که در ایام عید غدیر این اتفاق افتاد. امیدوارم موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. کار بعدی ما بعد از اتمام مسابقات شروع می‌شود. وی درمورد تمدید قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم، خاطر نشان کرد: کادر فنی قرارداد دارد و قرارداد سایر بازیکنان هم بعد از تعطیلات پیگیری خواهد شد. از قبل صحبت‌هایی شده اما فعلا جمع‌بندی صورت نگرفته است. مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه کنعانی‌زادگان اعلام کرده که کارش در پرسپولیس تمام شده و می‌خواهد این تیم را ترک کند، تصریح کرد: توفیق پرسپولیسی بودن از وی سلب می‌شود. سمیعی درخصوص شرایط شهریار مغانلو، خاطرنشان کرد: درمورد قرارداد بازیکنان اجازه بدهید به نتیجه برسیم و گمانه‌زنی رسانه‌ها توجه نکنیم. ما اقداماتی انجام داده‌ایم، اماهنوز به نتیجه نرسیدیم. وی درمورد بدهی‌های باشگاه، گفت: بدهی‌ها همچنان پا برجا است. انشالله که بتوانیم آنها را درست کنیم.

پیروانی: قول ششمین قهرمانی را هم می‌دهم

افشین پیروانی بعد از قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: تیم سرمایه داری هستیم و سرمایه های ما هوادارانمان هستند. با پول تیم های صنعتی سخت بود مبارزه کردن با آنها اما خدا را شکر که بازیکنان با غیرتی داریم. سال گذشته گفتم این استادیوم آزادی به قهرمانی ما عادت کرده ولی قول می دهم که ششمین قهرمانی را هم سال آینده بگیریم. ما تیم قهرمان و پرسپولیس هستیم و آنوقت نمی توانند فیلمش را گم کنند. فیلم شش تایی ها شاید الان نباشد ولی فیلم ششمین قهرمانی درگی گم نخواهد شد.

مطهری: مدیران برای حفظ اسکلت تیم تلاش کنند

حمید مطهری پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امسال خیلی سختی کشیدیم، اما این جام را به هواداران خیلی خوب‌مان تقدیم می‌کنم که همیشه به ما انرژی مثبت دادند. این جام برای آنها است.

وی درخصوص تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: شرایط سختی است. امیدوارم مدیران تلاش کنند تا تیم حفظ شود؛ وگرنه کار سختی خواهیم داشت. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. تیم خوبی را ببندیم و بازیکنان را حفظ کنیم. مهدی عبدی از بازیکنان خوش قلب تیم است و هرچقدر از وی انتقاد شد، او توانست خودش را ثابت کند.

حسینی: این قهرمانی خیلی چسبید

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس اظهار داشت: حس فوق‌العاده‌ای است. ما و هواداران‌مان خیلی خوشحال هستیم. این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنم. امسال سال آنها بود که با وجود حضور نداشتن در ورزشگاه، بیرون حمایت کردند. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مسجل شدن قهرمانی این تیم در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: این قهرمانی خیلی چسبید، چون یک رقیب سرسخت مثل سپاهان داشتیم که تا هفته پایانی این رقابت ادامه داشت. وی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از کسب 9 جام قهرمانی در لیگ برتر ماجراجویی او به‌عنوان بازیکن همچنان ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: هواداران ما اکنون خیلی خوشحال هستند. این فصل فصل سختی برای ما بود. این چند سال سخت گذشت و من هم تمام تلاشم را کردم. یک سال دیگر قرارداد دارم و باید ببینم شرایط چه می‌شود. عبدی: مدیران باید از خجالت‌مان دربیایند مهدی عبدی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان و پنجمین قهرمانی پیاپی سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم پنجمین قهرمانی را کسب و دل هواداران را شاد کنیم. خیلی به من این قهرمانی مزه داد، ان‌شاءالله سال بعد در کنار هواداران قهرمان شویم. برای من فصل خوبی بود، خدا را شکر می‌کنم که با تلاش بچه‌ها توانستم گل بزنم و قهرمان شویم. من چهار فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، ولی باید از خجالت ما در بیایند. کنعانی‌زادگان: قطعا به قطر می‌روم محمد حسین کنعانی زادگان بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: ما به هیچکس نمی بازیم و به هیچکس جام نمی دهیم. این عدد 5 را فراموش نکنید. من که رفتم ولی این پرسپولیس به هیچکس جام نمی دهد. روی قولی که دادم و گفتم تا آخر فصل می مانم تا قهرمانی پنجم را بیاوریم ماندم. من که رفتنم از پرسپولیس قطعی شده و به قطر می روم.

نعمتی: فصلی عالی بود

سیامک نعمتی نیز پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: تبریک به پرسپولیسی‌ها ان‌شاءالله فصل بعد برای ششمین قهرمانی می‌رویم. فصل عالی بود، ولی بازی‌ها کمی طول کشید. امیدوارم فصل‌های بعد ادامه داشته باشد.

فنایی: جای هواداران خالی بود داود فنایی در مورد پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان گفت: به هواداران تبریک ویژه‌ای می‌گویم که جای آنها خالی بود. من 13-14 سال است که مربیگری می‌کنم و خیلی خوشحال هستم. در این یک سال و خرده‌ای توانستیم به نحو احسن کار کنیم و هواداران را خوشحال کنیم. فصل بسیار سختی بود، کرونا بود و هواداران در ورزشگاه‌ها نبودند. واقعا شرایط سخت بود و به همه هواداران تبریک می‌گویم. شیری: به این‌ها نمی‌بازیم! مهدی شیری پس از قهرمانی پرسپولیس در فصل 1400-1399 لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: من هنوز داغ هستم و نمی‌دانم چه کرده‌ایم. یک تیم 50 سال دیگر هم این کار را نمی‌کند، اما به کسی نمی‌بازیم و به هیچکس جام نمی‌دهیم. ترابی: شرمنده هواداران نشدیم مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. آنها پیش از بازی هم مقابل ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند و از دقایق پایانی بازی هم صدای آنها می‌آمد. خدا را شکر که قهرمان شدیم و شرمنده آنها نشدیم. وی در مورد اینکه در فصلی که گذشت راهی قطر شد و بار دیگر به این تیم بازگشت و شرایط را چطور دید، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و این تیم همیشه کیفیتش را نشان می‌دهد. کم کم همه رقبا به این مسئله اعتراف می‌کنند که این قدرت پرسپولیس است که این تیم را به موفقیت می‌رساند. ما فصل آینده باید در رقابت‌های آسیایی نیز حضور پیدا کنیم و امیدوارم با موفقیت‌هایی که کسب می‌کنیم، هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

نورالهی: پیشنهاد برای بازیکنان کم نیست

احمد نوراللهی پس از قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی تلاش 15 ماهه بازیکنان و کادر فنی بود و هواداران که همیشه حمایت کردند توانستیم یک رکورد در فوتبال ایران رقم بزنیم و خیلی خوشحالیم که این اتفاق رقم خورد. پیشنهاد برای بازیکنان زیاد است و بازیکنان فوق‌العاده کار کردند. کامیابی‌نیا: به خودم افتخار می‌کنم کمال کامیابی‌نیا پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: خدا را شکر که توانستیم پنجمین قهرمانی را به دست بیاوریم. به هواداران تبریک می‌گوییم. خیلی خوشحالم که جزئی از تاریخ پرسپولیس هستم و به خودم افتخار می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم. ما به چنین مدیرانی نیاز داریم و امیدواریم که آرامش و ثبات باشگاه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام /