جمعه 31 فروردین 1403

سه فینالیست در یک روز / 7 طلا در انتظار موی تای کاران ایرانی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سه فینالیست در یک روز / 7 طلا در انتظار موی تای کاران ایرانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در مبارزات امروز فاطمه ممانی، بشیر مزرعاوی و سارا پورقاسم به فینال رسیدند و مهدیس دلقندی، حنانه شعبانی، بهاره عرب ساوجی، سارا سرداری، فاطمه سعیدی فر، هانیه توکلی و عاطفه رحیمی با توقف در دیدار نیمه نهایی، 7 مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان آوردند. روز گذشته نیز برای تیم کشورمان، سه مدال برنز توسط صدف سادات موسوی، سهیل مزرعاوی و مختارج فرج الله...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در مبارزات امروز فاطمه ممانی، بشیر مزرعاوی و سارا پورقاسم به فینال رسیدند و مهدیس دلقندی، حنانه شعبانی، بهاره عرب ساوجی، سارا سرداری، فاطمه سعیدی فر، هانیه توکلی و عاطفه رحیمی با توقف در دیدار نیمه نهایی، 7 مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان آوردند. روز گذشته نیز برای تیم کشورمان، سه مدال برنز توسط صدف سادات موسوی، سهیل مزرعاوی و مختارج فرج الله کسب شده بود.

اما امروز و در منهای 51 کیلوگرم رده سنی 17-16سال، فاطمه ممانی در مبارزه نیمه نهایی، "آلدر نتی" از مجارستان را با نتیجه 29 بر 28 مغلوب کرد و به فینال رسید. ممانی روز شنبه هفته آینده برای کسب مدال طلا به مصاف "سوفاترا اینتیرات" از تایلند خواهد رفت.

در منهای 63/5 کیلوگرم رده سنی 17-16 سال پسران و در مبارزه پای فینال نیز، بشیر مزرعاوی در همان راند نخست، دامیان چنر از جمهوری چک را ناک اوت کرد تا روز شنبه 29 مرداد ماه در دیدار نهایی، حریف "رومان ولاسکین" روس از تیم ایفما شود‌.

و بالاخره در دیدار نیمه پایانی وزن منهای 63/5 کیلوگرم رده سنی 15-13 سال، سارا پورقاسم در حالی که راند نخست را با نتیجه 10 بر 9 به حریف خود واگذار کرده بود، در ادامه با ناک اوت موی تای کار نیوزیلندی، ضمن کسب یک پیروزی ارزشمند، موفق به راهیابی به دیدار نهایی این وزن شد. پورقاسم در روز پایانی رقابتها برای کسب مدال طلا با "کارولینا پتروا" از روسیه و عضو تیم ایفما مبارزه می کند.

گفتنی است روز گذشته نیز حسین فراهانی موفق به راهیابی به دیدار پایانی وزن منهای 75 کیلوگرم شده بود. وی 29 مرداد ماه برای رسیدن به عنوان قهرمانی با ماکسیم کوژانف روس پیکار می کند.

فردا پنجشنبه 27 مرداد ماه نیز تیم کشورمان در مسابقات رده سنی 11-10سال پسران، یک نماینده در فینال وزن 44- کیلوگرم دارد که بر اساس آن محمدپارسا عبدالحسینی برای کسب نشان طلا به مصاف دانیل آندرچوک از روسیه خواهد رفت.

دیگر فینالیست تیم ایران در این مسابقات سوگند طابعی است که در روز پایانی و در وزن منهای 67 کیلوگرم رده سنی 17-16 سال، "نیلا کوردرو" از آمریکا را پیش رو دارد‌.

در همین روز و در دیدار نهایی وزن منهای 52 کیلوگرم رده سنی 13-11 سال، دینا کچویی با ویکتوریا زیگوسکایا از روسیه بر سر عنوان نخست قهرمانی مبارزه خواهد کرد.

گفتنی است در رقابتهای گرند اسلم مالزی نیز پریماه قاسمیان در وزن منهای 67 کیلوگرم و محدثه فولادی در منهای 45 کیلوگرم رده بزرگسالان، نمایندگان تیم ایران هستند که فردا پنجشنبه 27 مرداد ماه در دیدار نهایی به مصاف حریفان خود می روند.

شایان ذکر است تیم موی تای جوانان ایران تا پایان روز ششم رقابتها با کسب 12 امتیاز در رتبه هشتم کشورهای برتر موی تای جهان جای گرفته است.

انتهای پیام