جمعه 10 فروردین 1403

سکوت برناردو شکست؛ ماندن در سیتی زوری نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سکوت برناردو شکست؛ ماندن در سیتی زوری نیست!

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، مدعی شد این باشگاه بازیکنی را به زور نگه نمی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در هفته های اخیر برای جذب برناردو سیلوا با این بازیکن وارد عمل شده و اخبار حاکی از آن است که با خود او به توافق شخصی رسیده است. اما به نظر می رسید سیتیزن ها رقمی در حدود 80 میلیون یورو برای فروش ستاره پرتغالی خود می خواهند و این انتقال تنها در صورت رفتن فرانکی دی یونگ به لیگ برتر نهایی خواهد شد. حالا برناردو سیلوا تاکید کرد رابطه دوستانه ای با باشگاه فعلی خود دارد و خواسته اش را به گوش مدیران منچسترسیتی رسانده است.

برناردو سیلوا گفت: "منچسترسیتی باشگاه بزرگی است و آنها هیچ وقت بازیکنانی را که از حضور در این تیم خوشحال نباشند، حفظ نمی کنند. آنها همیشه به ما بازیکنان می گویند که اگر از شرایط فعلی در باشگاه راضی نیستید، می توانید جدا شوید و از این بابت مشکلی وجود ندارد. البته باشگاه نیز شرایط تجاری خاص خود را دارد و آنها رقم مناسبی برای فروش ما درخواست خواهند کرد، اما شخصا از نظر من این رابطه بسیار محترمانه و دوستانه است.

من همیشه گفته‌ام که از بازی کردن برای منچسترسیتی خوشحال هستم، اما واقعا نمی‌دانم که قرار است چه اتفاقاتی در آینده رخ دهد و خواهیم دید که در ادامه چه خواهد شد. باید اعتراف کنم که رابطه ام با باشگاه واقعا صادقانه است، من با آنها صحبت کرده ام و مدیران باشگاه به خوبی می دانند که من چه می خواهم."

سکوت برناردو شکست؛ ماندن در سیتی زوری نیست! 2