شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس مصوبه 3 سال پیش هیات دولت قبل، از ابتدای اردیبهشت هر سال، تعرفه آب و برق 7 درصد برای مشترکان کم‌مصرف افزایش خواهد یافت اما آیا امسال این مصوبه با توجه به اعمال افزایش تعرفه آب و برق از بهمن پارسال اجرایی خواهد شد؟.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

29 فروردین پهپادی رونمایی شد که بسیار شبیه به پهپاد انتحاری «هاروپ» رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به فاصله گیری فزاینده لایف‌استایل فرزندان و مقامات جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

خبرگزاری دانا

نمایندگان سازمان ملل متحد اعلام کردند از زمان آغاز تهاجم روسیه در ماه فوریه به اوکراین، در مجموع 4 میلیون و 980 هزار و 589 نفر اوکراین را ترک کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان اصلاح طلب درخصوص تغییر ریل گذاری در دولت سیزدهم و اثرات آن احساس خطر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان‌سازی حقوق، خواسته و مطالبه جدی بازنشستگان است و اختصاص 9هزار میلیارد تومان در این خصوص به معنای اراده دولت برای ادامه اجرای آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه و بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در سالجاری 25 درصد از اول اردیبهشت (فردا) افزایش خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادعای «علی جنتی» برای دستاوردسازی خیالی در مذاکرات دوره ریاست روحانی در حالی است که در مذاکرات وین 6، حتی متن برجام هم نادیده گرفته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعال اصلاح‌طلب با استناد به سؤال خبری خبرنگار رسانه آمریکایی از سخنگوی وزارت خارجه ایران نوشت: چنین خبری را باید از خبرنگار سی‌ان‌ان شنید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: سوزان مستروس همسر دوم پمپئو یکی از عوامل اصلی ترور حاج قاسم نامه‌ای برای مقامات سیاسی در تهران فرستاده و اعلام می‌کند که از اقدامات دولت آمریکا ناامید بوده و درخواست امان‌نامه دارد!

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: جلسه فوری شورایعالی کار که با موضوع اصلاح مصوبه مزدی امسال با هدف کم کردن افزایش مزد کارگران برگزار شده بود، بدون نتیجه خاتمه یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلمی از فائزه هاشمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن سخنان موهن درباره پیامبر اکرم صل الله علیه و آله بیان می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا بر ادعای وال استریت ژورنال، مقام‌های سعودی می‌گویند رویداد خطرناک برای آمریکا در این موضوع خواهد بود که ریاض به روسیه و چین نزدیک‌تر شود و دست کم در مورد مسائلی که برای واشنگتن اهمیتی حیاتی دارند بی طرف بماند.