شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله «عباسعلی اختری»، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری که به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، انجمن موسوم به معارضان شبه‌جزیره عربستان امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای، صدور حکم‌های اعدام خودسرانه جدید علیه زندانیان عقیدتی توسط مسئولان آل سعود را محکوم کرد. پایگاه خبری الخبر الیمنی ضمن نقل بیانیه این گروه، گزارش داد، صدور حکم اعدام و زندان علیه زندانیان عقیدتی، که بدون هیچ دلیل و استناداتی در عربستان صورت می‌گیرد، به صورت کامل مردود است. بر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز، دوشنبه، 9 آبان‌ماه، اصناف و بازاریان تهران، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (علیه‌السلام) را با مشارکت هیأت امنای بازار تهران، شهرداری منطقه 12، اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف در مسجد امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) برگزار کردند. امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با حضور در این مراسم، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری صداوسیما ضمن محکوم‌کردن...

خبرگزاری تسنیم

حاج حسین یکتا راوی و جانباز دفاع‌مقدس در پشتِ صحنه سینمایش «410» از ماجرای نذر صد هزار صلوات و مرور عملیات والفجر 8 به وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از نگاه تحلیلگران اقتصادی یکی از مهمترین ریشه‌های شکل‌گیری تورم، در بودجه دولت‌ها است. حال به رغم اینکه سازوکار تنظیم بودجه دولت محل انتقاد است و توازنی بین درآمد و هزینه در بودجه دیده نمی‌شود، به سختی می‌توان از راه‌های کنترل تورم سخن گفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، بالاخره سند استراتژی دفاع ملی سال 2022 را به همراه اسناد «بازبینی وضعیت هسته‌ای» و «بازبینی دفاع موشکی» منتشر کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور در اعتراض و محکومیت اغتشاشات اخیر و نیز محکومیت جنایت تروریستی حادثه شیرزا به میدان آمدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس در نشست با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت 3 ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را شنید.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری با بیان اینکه شنیدن اعتراضات و توان اصلاح رویه برای هر حکومتی نیاز است، گفت: آرامش و ثبات از لوازم هر اصلاح و روزآمدسازی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت سیداحمد واحدی‌جهرمی تولیت حرم مطهر حضرت سکینه (س) را تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مرکز آموزشی جامعه المصطفی العالمیه دو نهادی هستند که تحریم شده‌اند. حسین رحیمی، احمد فاضلیان، اسدالله جعفری و سید مرتضی موسوی اسامی افراد تحریم‌شده هستند.