پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر انرژی لبنان اعلام کرد که قبول هبه سوختی ایران منوط به تصمیم کابینه این کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری تا ساعت 24 افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بی‌مهری‌های صورت گرفته نسبت به محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده دولت قبل گفت: ظریف وزیر دولت برآمده از رای مردم و سازکار جمهوری اسلامی بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از برگزاری اولین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: به علت اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امسال نیز مطابق دو سال گذشته، مراسم بدون جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و مداح برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: تعامل و همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با حوزه علمیه راهبردی است و مجموعه سازمان از این همکاری‌ها استقبال خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه راه‌اندازی و تزریق گاز به صدها ماشین سانتریفیوژ را پاسخ تحریم جدید آمریکا دانست و هشدار داد، آمریکایی‌ها تصور نکنند با این اقدامات می‌توانند در میز مذاکره امتیاز بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عباس زاده گفت: حتی در دولت قبل نیز نقدهای خود را شفاف بیان می‌کردم. اما ایشان را یکی از سرمایه‌های انسانی کشور میدانم و اعتقاد دارم؛ محافل دانشگاهی و پژهشکده‌ها می‌توانند از چنین شخصیت‌هایی بهره ببرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، از افزایش ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

به منظور سرویس دهی هرچه بهتر به عزاداران حسینی از امروز چهارشنبه 12 تا پایان روز دوشنبه 17 مردادماه سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران تا ساعت 24 افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو گفت: به منظور سرویس دهی هرچه بهتر به عزادارن حسینی از امروز چهارشنبه 12 تا پایان روز دوشنبه 17مردادماه سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران تا ساعت 24 افزایش می‌یابد.

وب‌گاه فرارو

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، از افزایش ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در نامه‌ای به رئیس دیوان محاسبات کشور با انتقاد از اینکه تاکنون حتی ریالی از مطالبات شرکت‌های تولیدکننده واکسن کرونا پرداخت نشده است از وی خواستار بررسی علت عدم پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کل کشور و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشستی مشترک به بررسی برخی مسائل اجتماعی در حوزه زنان و خانواده و سیاست کلی ارتقای هویت اجتماعی جامعه زنان در ایران اسلامی پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از عملکرد دیوان محاسبات کشور تقدیر کردند.