پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ارتحال ملکوتی امام خمینی و قیام خونین 15 خرداد نوشت: ملت شریف ایران با عزمی راسخ و امیدوار به آینده و با روحیه‌ای انقلابی در حال رشد و تعالی است.

وب‌گاه عصر ایران

چراغ‌های «پل طبیعت» برای دو شب متوالی در تاریخ‌های جمعه 13 و شنبه 14 خرداد ماه از ساعت 20 تا 21 خاموش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسنی اژه‌ای گفت: اگر برای مقوله جمعیت و تهدید نسل اقدامات عاجل انجام ندهیم، فرصت از دست می‌رود و جبران مافات ممکن نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: سازمان بازرسی همچنان با اهتمام بر نحوه انجام وظایف و مسئولیت‌های قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت نظارت ویژه داشته باشد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه با حضور در منزل "صالحیان پور" از جانباختگان حادثه متروپل ساکن در مینوشهر خرمشهر با آنها همدردی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت امام گفت: سیره و گفتمان آن حضرت همواره باید به عنوان سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسئولان نظام و سایر ملت‌های مسلمان قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حوزه سرمایه‌گذاری شش درصد از منابع مورد نیاز سازمان را تأمین می‌کند انتظار داریم سهم این حوزه به 18 درصد برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور از مقابل دانشگاه تهران به صورت پیاده به سمت حرم امام خمینی (ره) حرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای نگهبان در بیانیه‌ای نوشت: قیام خونین 15 خرداد 1342 نه تنها سست شدن پایه‌های حکومت ستم‌شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیاء تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای نگهبان در بیانیه ای تاکید کرد: امام خمینی با رهبری الهی خود، توانست ایران را از یوغ و سیطره استکبار جهانی بیرون آورده و به این ملت شریف و بزرگ، عزت دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ایران در سازمان ملل گفت: تحریم‌های آمریکا به طور مستقیم زندگی آسیب‌پذیرترین جمعیت ایران از جمله کودکان، سالمندان و بیماران را به خطر انداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهرستان ری به دلیل همجواری با حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، همه ساله در نیمه خرداد ماه میزبان خیل عظیم زائرانی است که از شهرهای دور و نزدیک کشورمان برای بیعتی دوباره با امام خوبی‌ها خود را به قبله تهران می‌رسانند. همچنین باتوجه به عبور و مرور زائران از محورهای شهرستان ری، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ایجاد امنیت و کنترل ترافیک برای میزبانی شایسته از...

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - رییس جمهور گفت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی حادثه متروپل مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

خبرگزاری مهر

شورای نگهبان در بیانیه‌ای اعلام کرد: قیام خونین 15 خرداد 1342 که به برکت روشنگری حکیمانه حضرت امام (ره) شکل گرفت زمینه احیای تمدن بزرگ اسلام را در جهان هموار ساخت.