جمعه 10 فروردین 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا -«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان طی پیامی به آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» کمک جمهوری اسلامی ایران برای اطفای حریق در جنگل‌های ایالت بلوچستان را بسیار ارزشمند و به موقع دانست و از رئیس جمهوری کشورمان قدردانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مشارکت در امر تعلیم و تربیت موضوعی است که همه ذینفعان تعلیم و تربیت باید در این زمینه فعال باشند اگر این اتفاق نیفتد آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند از عهده این مسئولیت سنگین ومهم وپیچیده برآید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مقام ایرانی در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» به دولت یونان هشدار داد که تحویل محموله نفتی ایران به آمریکا عواقب خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

امیر عبداللهیان در اجلاس داووس گفت: ما روابط دیپلماتیک خودمان با عربستان را قطع نکردیم بلکه ملک سلمان در آغاز پادشاهی خود در یک اقدام احساسی روابط دیپلماتیک با ایران را قطع کرد.

خبرگزاری مهر

جلسه شورای اداری استان تهران با حضور رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه 5 خرداد 1401 با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در وزارت کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی انسداد مرزهای کشور بیش از گذشته در دستور است و اعتبارات ویژه‌ای نیز برای این حوزه اختصاص یافته است.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مناسب‌سازی فضاهای شهری و مسکونی برای معلولان، به‌ویژه در شهرک‌های تازه‌تأسیس گفت: لازم است سازمان بهزیستی راهکارهای شتاب گرفتن تحقق این مطالبه را در تعامل با سازمان همیاری شهرداری ها تدوین و برای طی روند قانونی به مجلس ارائه کند.

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به قانون جوانی جمعیت بیان داشت: 6 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان در سال 1401 پیش بینی شده است.

خبرگزاری دانا

ترجمه چهار کتیبه با خط میخی به قدمت 3000 سال در موزه چهارفصل اراک رونمایی شد.

خبرگزاری دانا

روح الله شریفی گفت: با وجود همه اقدامات انجام شده هنوز فضاهای ناشناخته بسیاری در حوزه ادبیات دفاع مقدس وجود دارد و را‌ه‌های نرفته زیادی است که سال‌ها می‌توانیم در زوایای مختلف آن قلم بزنیم.

خبرگزاری دانا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: اقتدار و ایثار فعلی کشور از خودگذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس ریشه گرفته است.

خبرگزاری دانا

مخلص الائمه اظهار کرد: یک خبر خوش را می توانیم اعلام کنیم و آن تولید واکسن بیماری سالک توسط دانشمندان استان مرکزی است که تولید این واکسن توسط دانشمندان و محققان استان در دستور کار قرار گرفته که افتخار بزرگی برای سرزمین آفتاب محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اولویت دولت تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است که چنانچه طرحی با این میزان پیشرفت از قلم دولت افتاده باشد به مصوبات استانی اضافه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

امیرعبداللهیان، در اجلاس اقتصادی داووس گفت: آمریکایی‌ها بخوبی می‌دانند که اگر بخواهند به برجام بازگردند چه اقداماتی را باید انجام دهند. تحریم‌های اقتصادی ایران باید به نحو موثر برداشته شود.