جمعه 10 فروردین 1403
خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار گفت: اعتماد به مدیران جوان برای حوزه مدیریتی از اقدامات مثبت دولت سیزدهم است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز بیشینه سرعت وزش باد در شمال این استان به 94 کیلومتر بر ساعت رسید و کمینه میدان دید به 900 متر کاهش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به شرایط نامناسب شاخص‌های اقتصادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: نرخ فقر حدود 10 واحد درصد افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده 9 محصول جدید تولید خواهد کرد، گفت: به زودی خودروهای جدید آریا وشاهین اتوماتیک به تولید انبوه خواهد رسید و همچنین اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا، وارد بازار می شود.

خبرگزاری ایسنا

بعد از درگیری‌های تازه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، بالاخره ارمنستان آتش‌بس را پذیرفت؛ آتش‌بسی که از روز سه‌شنبه آغاز شده، به درخواست اتحادیه اروپا و با میانجی‌گری روسیه برقرار شده است. روسیه از ارمنستان و جمهوری آذربایجان خواسته بود از رویارویی بیشتر اجتناب کنند. درگیری‌های جدید که با کشته شدن 15 سرباز ارمنی همراه بود، خونین‌ترین مناقشه دو کشور پس از «جنگ قره‌باغ» در سال 2020...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حواسمان باشد جریان غرب‌گرا و عناصر ورشکسته خوابشان نبرده است. غفلت نکنیم و جریان‌های مسئله‌دار میان دولت انقلابی و مجلس انقلابی فاصله نیندازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: واردات خودرو باعث می‌شود که انحصار بازار خوردو از بین برود و از سوی دیگر این کار منجر به ارتقا دانش فنی و تولید رقابت پذیر می‌شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه رئیس بنیاد مسکن شخصا به استان هرمزگان سفر کند، گفت: ستاد بازسازی با محوریت بنیاد مسکن باید تشکیل شود.

خبرگزاری دانا

فصل برداشت زعفران در حالی آغاز شده که امسال هم جهاد کشاورزی برای حمایت از زعفران کاران، تسهیلات هزار میلیارد تومانی خرید را پیش بینی کرده است. اما نماینده قاینات بر این باور است که این حمایت ها ظلم به زعفرانکاران و خدمت به سرمایه گذاران و صادرکنندگان است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حقوق بشر اسلامی بسیار غنی‌تر از حقوق بشر غربی است و ما کشورهای اسلامی باید با همکاری همدیگر حقوق بشر اسلامی را پیگیری و در مجامع بین المللی مطرح کنیم.

خبرگزاری دانا

خط لوله نفت در روستای رمیص بخش مشراگه رامشیر خوزستان صبح امروز به علت فرسودگی منفجر شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران تصادفی که در همه دولت‌ها هستند، عامل بدبختی مردم به شمار می‌روند.

خبرگزاری دانا

گروه جهادی حوزه بسیج شهید فهمیده 2 شهرستان اراک متشکل از 47 خانم هستند که در نقاهتگاه کرونایی دانشگاه علوم پزشکی در کنار پرستاران عشق می‌کارند و سلامتی درو می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری نوشت: رییس‌جمهوری با اشاره به گزارش سازمان برنامه و بودجه برای تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی در دوره استقرار دولت سیزدهم تاکید کرد: باید روند تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی تا پایان سال ادامه یابد.