شنبه 1 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: باید اعتراف کرد همان طور که خیلی دیگر از مفاهیم علوم انسانی در کشور نه تنها استفاده نمی شود بلکه به شکل معکوس مورد استفاده قرار می گیرد، دیپلماسی عمومی نیز با همین آسیب مواجه شده است و شعارنویسی و نوشتن الفاظ رکیک بر روی دیوارهای سفارت‌های خارجی همان دیپلماسی عمومی معکوس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اولین هفته بهمن ماه فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. «سیرک من»، «گروگان سرسخت»، «عوارضی» و «تحویل ویژه» 4 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز پنجشنبه ششم بهمن ماه در ششمین روز از برگزاری، جشنواره تئاتر فجر با 9 اجرای نمایش صحنه‌ای و هشت اجرای خیابانی میزبان مخاطبان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

البته بعد از آمدنتان چند دستور سریع، فوری و انقلابی دادید، مثل ریشه‌کن کردن فقر قبل از عید نوروز. الان متوجه شدید مملکت با دستور جلو نمی‌رود؟ مملکت برنامه ریزی می‌خواهد. نه چهار ساله، نه هشت ساله بلکه خیلی بلندتر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیوان صمیمی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی با پایان یافتن دوران محکومیتش امروز از زندان سمنان آزاد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان نمایش «کرنر زیر درختان بلوط» گفت: بحث حمایت دولت از هنرمندان تئاتر هنوز هم کمرنگ و وجود سالن‌ها و سرمایه‌گذاری بیشتر بخش خصوصی نیازِ عرصه تئاتر است؛ تئاتر نیازمند حمایت بیشتر و گسترده‌تر از سوی دولت است.

وب‌گاه عصر ایران

در چند ماه اخیر هجمه شدیدی وارد شد که فعالیت‌های هنری تعطیل شود. شبکه های فارسی زبان معاند و برخی در داخل تلاش داشتند این فضا را تعطیل کنند اما خوشبختانه مجموعه های انقلابی وارد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنج‌شنبه (6 بهمن) در ششمین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر با 9 اجرای نمایش صحنه‌ای و 8 اجرای خیابانی میزبان مخاطبان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

داستان این سریال، درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با جشنواره فجر گفت: تلاش کردیم با امیدآفرینی ایجاد وفاق کنیم و فیلم‌هایی که سیاه نمایی می‌کنند را نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری کورورش زارعی در میانی ترین روز خود شاهد اجراهای خیابانی و صحنه‌ای شد.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد 10 فیلم از آثار اعلام شده مسابقه جشنواره در بخش خصوصی تولید شده‌اند

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان به دنبال تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان بودند، اما در تحریم این جشنواره و سایر رویدادهای هنری کشور شکست خوردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین صادقی، پدر آرش صادقی، در توییتر خود از صدور حکم دادگاه او خبر داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک منتقد سینما با اشاره به اینکه آمار فروش فیلم‌های «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» نشان می‌دهد بین سلیقه مردم و مسولین فاصله بسیار زیادی است، بیان کرد: مدیریت در سینما اول شهامت می‌خواهد و بعد تخصص واقعی تا بتوان با مخالفین کج فهم مقابله کرد چرا که متاسفانه یک جریان مافیایی فرهنگی وجود دارد که تاب تحمل سینما را ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: پنجمین روز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی سپری شد که سالن‌های میزبان جشنواره شاهد مخاطبان بیشتری نسبت به روزهای گذشته بودند.