شنبه 1 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر 19 ساله ای که با استفاده از سلاح سرد اطراف مدارس پسرانه خفت گیری و سرقت انجام می داده؛ سرانجام به دام پلیس افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات دستگیری مدیر یکی از پایانه‌های مرزی استان آذربایجان غربی اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به اظهارات نادرست شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ طلا و سکه در بازار امروز با نمایی متفاوت ظاهر شد؛ به طوریکه تنها سکه امامی بود که با افزایش بیش از 200هزار تومانی، صعودی ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوکادیا تا 48 ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که حق و حقوق لوکادیا را هم پرداخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی احمد جولایی، مئرس و پژوهشگر تئاتر را به‌عنوان دبیر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: مسئله ما امروز در سبزه‌میدان و بازار بزرگ نیست، این جنس از تهدید شبانه‌روز است و نظام اداری ما توان مقابله با این تهدید را ندارد در نتیجه در مواجهه با تهدید عملکرد مناسبی نداریم، نتیجه این اتفاق نیز نوسانات نرخ ارز است که امروز شاهد آن هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پس از گذشت بیش از یک ماه، ابوالفضل پورعرب فیلمبرداری فیلمش را ادامه می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران با بیان اینکه ما امروز هم از توانمندی‌های بالایی برخورداریم ولی قصد تولید بمب اتم را نداریم، گفت: از نظر اعتقادی ما تولید بمب اتم را حرام می‌دانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجموع تعهد بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن سالیانه 400 هزار واحد بوده که تا کنون حدود 300 هزار واحد شروع شده است. در بخش شهری تا کنون برای 120 هزار واحد پروژه تعریف شده و در بخش روستایی نیز 200 هزار فقره تسهیلات پرداخت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: حمید فرخ نژاد به اندازه کافی نقش سپاهی و بسیجی و نیروی امنیتی برای جمهوری اسلامی بازی کرده و دستمزدهای میلیاردی گرفته! خونه ویلایی پاسداران و ماشین پورشه رو هم فروخته دلار کرده! سرتون کلاه نره...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند قیمت صعودی خودرو در حالی ادامه دارد که قیمت پراید رکورد گرانی چند سال اخیر را شکست و به قیمت بی‌سابقه‌ای رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنا پلاس با قوای محرکه جدید تا پایان امسال اجرایی می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سی و چهارمین جشنواره تئاتر کرمان در حالی به کار خود پایان داد که در مراسم پایانی آن از 36 برگزیده و هفت نفر از پیشکسوتان عرصه تئاتر استان تجلیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد نوشت: از هر قشر و جناح سیاسی، اگر دلسوز ایرانیم و آینده ایران، نباید به این روزگار و اتفاق‌هایش بی‌تفاوت باشیم. بودن و نبودن ما، فارغ از هر تعلق اندیشه و تفکری، زیر سایه بودن و نبودن این سرزمین شکل می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی احمد جولایی مدرس و پژوهشگر تئاتر را به عنوان دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی منصوب کرد.