جمعه 10 فروردین 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: خسرو بامداد، محقق، مدرس، نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر صبح امروز چهارشنبه 18 آبان درگذشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بنیاد سینمای فارابی تعداد فیلم‌هایی که برای تولید در دستور کار قرار گرفته 14 فیلم سینمایی است.

خبرگزاری تسنیم

خسرو بامداد، محقق، مدرس، نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر صبح امروز چهارشنبه 18 آبان درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خسرو بامداد، محقق، مدرس، نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خسرو بامداد، محقق، مدرس، نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر صبح امروز چهارشنبه 18 آبان درگذشت.

خبرگزاری دانا

ثبت‌نام اولیه هنرمندان، اعضای صنوف و رسانه‌ها برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از شنبه 21 آبان ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: پخش هفت فیلم‌تئاتر از آثار رضا صابری نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر در تلویزیون تئاتر ایران آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش پنج فیلم موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا: بازیگر فیلم سینمایی «مارمولک» گفت: بسیار صادقانه می‌گویم که پیشنهادات بازی زیادی ندارم و شانس و اقبال بازی در نقش‌ها و کاراکترهای متنوع هنوز به من رو نکرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ثبت‌نام اولیه هنرمندان، اعضای صنوف و رسانه‌ها برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از 21 آبان آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با پنج فیلم‌نامه موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: سینمای ایران برای روشن نگه داشتن سالن‌ها به فاکتورهای مختلفی احتیاج دارد از فیلم خوب گرفته تا حضور کارگردان‌های شهیر و البته فرمول همیشگی که همان چهره‌های ستاره و گره‌گشای گیشه است اما در بسیاری از مواقع صاحبان سینما با توجه به سلیقه روز مخاطب به سمت کارهایی می‌روند که این مسئله هم همیشه حل مسئله نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: با معرفی نامزدهای جوایز فیلم اروپا، روشن شد فیلم «عنکبوت مقدس» که پیش‌تر رونمایی از آن در جشنواره کن با اعتراض رسمی ایران مواجه شده بود، سهم ویژه‌ای در نامزدی بخش‌های اصلی این رویداد دارد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش پنج فیلم موافقت کرد.

وب‌گاه فرارو

«گیلبرت گالوان» در سال 1984 از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، 59 فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستند «فرزندان شب» در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده و روایتگر کودک سربازانی است که جنگ سال 2014 در بین نیروهای داعشی حضور داشته و پس از شرکت در جنگ و اسارت، حالا به مناطق و سرزمین‌های خودشان برگشته‌اند.