جمعه 10 فروردین 1403

شناسایی موانع پیش روی پرداخت تسهیلات در دستور کار دستگاه قضاست

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
شناسایی موانع پیش روی پرداخت تسهیلات در دستور کار دستگاه قضاست

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: برای رفع مشکلات پیش روی تولید تمام تلاش خود را در قوه قضائیه به کار گرفته‌ایم تا ببینیم موانع پیش روی تسهیلاتی که پرداخت نمی‌شود به کجا برمی‌گردد.

اصغر جهانگیر، در بازدید از دو واحد تولیدی در کاشمر در جمع خبرنگاران افزود: قطعأ پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات تولید کنندگان این شهرستان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، دادستانی کل و سازمان بازرسی از جمله نهادهای مختلفی هستند که در عرصه تولید و کارآفرینی درحال تلاش برای شناسایی موانع هستند و نسبت به رفع آن‌ها اهتمام دارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه به وضعیت نامناسب مکان فعلی دادگستری و نیمه‌کاره ماندن زندان کاشمر اشاره کرد و گفت: بودجه‌های عمرانی در سطح استان گرفتاری‌های خاص خود را دارد و به موقع تأمین نمی‌شود.

وی تصریح کرد: نه تنها به دلیل عدم تأمین به موقع اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها دچار مشکل می‌شوند بلکه روند بسیار کندی به خود می‌گیرند.

جهانگیر اظهار کرد: باید زمانی که بودجه‌ها را تعریف می‌کنیم برایشان زمان بندی‌هایی صورت گیرد تا اسیر تعدیلاتی نشویم.

وی در همین خصوص گفت: چون بودجه زندان کاشمر از منابع استانی بوده به همین دلیل تخصیص‌های کم داشته و نتوانسته به موقع به بهره‌برداری برسد، اکنون دولت باید کمک کند و ما هم تلاش می‌کنیم تا بودجه خاصی برای زندان و بازسازی ساختمان دادگستری کاشمر در نظر گرفته شود.

وی با حضور خود در شهرک صنعتی کاشمر از دو واحد تولیدی زنجیره تولید صالح کاشمر و گیاهان دارویی بازدید نمود.

انتهای پیام