شنبه 1 اردیبهشت 1403

شهادت دانشمندان کشور مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف نمی‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شهادت دانشمندان کشور مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف نمی‌کند

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: دشمنان نظام و انقلاب امروز از توان دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور هراسناک هستند و چون توان مقابله ندارند به انجام ترورهای ناجوانمردانه می پردازند ولی این اقدام‌های پلید در شهادت دانشمندان ایرانی نمی‌تواند مسیر پیشرفت و اقتدار نظام را متوقف کند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت شهید فخری زاده یکی از دانشمندان بزرگ کشورمان، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در راس آن ها آمریکا و اسراییل از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با ترور کوردلانه شخصیت های سیاسی، نظامی، امنیتی و علمی کشور به دنبال ایجاد خلل در راه توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام بوده اند.

وی اظهار داشت: دشمن از توان هسته ای و موشکی ایران اسلامی هراسناک است و شهادت شهید فخری زاده، نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمن در برابر اراده دانشمندان کشور است که در میدان عمل توان مقابله علمی، نظامی و سیاسی را ندارند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمن با عجز و ناتوانی به اقدام های ناجوانمردانه و تروریستی با استفاده از گروه های تروریستی و عناصر بزدل و منافق روی آورده اند ولی بدانند با این اقدام های پلید مذبوحانه راه به جایی نمی برند. فاطمی نسب افزود: شهادت شهدای گلگون کفن کشور در عملیات های تروریستی هرگز در توان و اراده مردم برای حرکت به سمت قله های پیشرفت، عزت و اقتدار خللی وارد نکرده و خون پاک و مقدس این شهدا باعث آبیاری درخت انقلاب و بالندگی، سرعت و قدرت بیشتر در توسعه و پیشرفت کشور شده است. وی گفت: اقدام خصمانه و ذات کثیف آمریکا و اسراییل و جنایتکار بودن آن ها همچون ترورهای صورت گرفته در طول سالیان گذشته بار دیگر برای همگان ثابت شد و از این رو کسانی که در داخل همچنان به دنبال اعتماد به این کشور تروریست و انجام مذاکره با آمریکا هستند باید در دیدگاه و روش خود تجدیدنظر کنند.

بعداز ظهر روز جمعه، عناصر تروریستی، خودرو حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را در منطقه آبسرد استان تهران به شهادت رساندند.

*س_برچسب‌ها_س*