شنبه 1 اردیبهشت 1403

17 شهرداری کشور ارتقا درجه یافتند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
17 شهرداری کشور ارتقا درجه یافتند

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقا درجات جدید 17 شهرداری از سوی وزیر کشور خبر داد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقا درجات جدید 17 شهرداری از سوی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زینی وند معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقا درجات جدید 17 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری‌ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها؛ درجه شهرداری بوشهر به 11 ارتقا یافت؛ همچنین درجه شهرداری‌های سلماس در استان آذربایجان غربی به 9 و شریف آباد در استان تهران به 7 ارتقا یافت.

وی ادامه داد: درجه شهرداری‌های بهاران شهر و هرند در استان اصفهان و فاضل آباد در استان گلستان هم به 6 ارتقا یافت علاوه بر آن نیز درجه شهرداری‌های ورزقان در استان آذربایجان شرقی و جناح در استان هرمزگان به 5 ارتقا یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: درجه شهرداری‌های باغشاد در استان اصفهان، خنجین در استان مرکزی، ریحان در استان کرمان، ریز در استان بوشهر و زرنق در استان آذربایجان شرقی به 4 ارتقا یافت.

زینی وند افزود: درجه شهرداری‌های آچاچی در استان آذربایجان شرقی، نازک علیا در استان آذربایجان غربی، کمه در استان اصفهان و چیتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد هم به 3 ارتقا یافت.

وی یادآور شد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.