پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

شکست لهستان مقابل اسلوونی / ناکامی دیگر برای شاگردان مدعی هینن

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
شکست لهستان مقابل اسلوونی / ناکامی دیگر برای شاگردان مدعی هینن

تیم ملی والیبال لهستان در نیمه نهایی رقابت های قهرمانی اروپا مقابل اسلوونی شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال لهستان در نیمه نهایی رقابت های قهرمانی اروپا 2021 به مصاف تیم ملی والیبال اسلوونی رفت. والیبال لهستان با قبول شکست 3 بر یک مقابل اسلوونی از صعود به فینال این رقابت ها بازماند.

این دیدار در چهار ست و به ترتیب با نتایج 17 بر 25، 32 بر 30، 25 بر 16 و 37 بر 35 به سود اسلوونی پایان یافت.

ست آخر این دیدار بسیار مهیج و جذاب پیگیری شد. تیم ملی والیبال لهستان که نمی خواست بازنده این دیدار باشد با حمایت تماشاگرانش هم نتوانست مقابل اسلوونی به پیروزی برسد. در ست چهارم این رقابت و درحالی که اسلوونی برنده دیدار اعلام شده بود، تیم ملی والیبال لهستان در دو صحنه بازبینی را درخواست کرد که امتیاز هر دو صحنه به سود تیم ملی والیبال لهستان برگردانده شد تا این ست کمی به طول انجامد.

ملی پوشان مدعی لهستان در ادامه کار نتوانستند مقابل اسلوونی موفق عمل کرده و بازی را واگذار کردند. هینن که هدایت لهستانی ها را برعهده دارد بار دیگر ناکام ماند تا صحبت‌های جدایی او از تیم ملی لهستان قوت یابد.

در دیگر دیدارهای نیمه نهایی این رقابت ها تیم ملی والیبال ایتالیا به مصاف صربستان خواهد رفت تا تکلیف دیگر فینالیست این رقابت ها مشخص شود.

رسانه‌های لهستانی پس از این شکست نوشتند: نفرین همچنان ادامه دارد. بازیکنان لهستان در نیمه نهایی مقابل اسلوونی تسلیم شدند!

در پایان این بازی لئون از لهستان و استرن از اسلوونی هر کدام با 20 امتیاز ستاره زمین نام گرفتند.

انتهای پیام