جمعه 10 فروردین 1403

صعود 2 موی تای کار دیگر به مبارزه نیمه پایانی / جمع پیروزی های ایران به عدد 8 رسید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
صعود 2 موی تای کار دیگر به مبارزه نیمه پایانی / جمع پیروزی های ایران به عدد 8 رسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان 2022، دو نماینده دیگر ایران با پیروزی برابر حریفان خود، موفق به صعود به دیدار نیمه پایانی شدند. رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه از روز جمعه 21 مرداد ماه با حضور ورزشکارانی از 100 کشور جهان به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی آغاز و تا 28 ماه جاری ادامه دارد. در مبارزات امروز دوشنبه 24...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات قهرمانی موی تای جوانان جهان 2022، دو نماینده دیگر ایران با پیروزی برابر حریفان خود، موفق به صعود به دیدار نیمه پایانی شدند. رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه از روز جمعه 21 مرداد ماه با حضور ورزشکارانی از 100 کشور جهان به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی آغاز و تا 28 ماه جاری ادامه دارد.

در مبارزات امروز دوشنبه 24 مردادماه، 4 موی تای کار جوان ایرانی برابر حریفان خود به روی رینگ رفتند که نتیجه آن ثبت 2 پیروزی و 2 شکست برای تیم کشورمان بود‌.

در دیدار یک چهارم پایانی وزن 48- کیلوگرم رده سنی 17-16 سال دختران، صدف سادات موسوی موفق شد با نتیجه 30 بر 26 بر جوستانو چاتیا از هندوستان غلبه کرده و راهی دیدار نیمه پایانی شود‌.

همچنین حسین فراهانی دیگر نماینده کشورمان، برای رسیدن به مبارزه ماقبل فینال وزن منهای 75 کیلوگرم رده سنی 17-16 سال با مصطفی ساکر از امارات روبرو شد که نتیجه این مبارزه نزدیک و نفسگیر، 28 بر 29 به نفع ملی پوش کشورمان پایان یافت‌.

گفتنی است ستاره مرشدی و سیدآرشام حسینی دو موی تای کاری بودند که با قبول شکست در دیدار یک چهارم نهایی اوزان 51- و 32- کیلوگرم، از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.

فردا سه شنبه 25 مرداد ماه در پنجمین روز این پیکارها 5 نماینده ایران در مبارزه ماقبل فینال، با حریفانشان روبرو می شوند.

در منهای 40 کیلوگرم رده سنی 11-10سال، سهیل مزرعاوی برای رسیدن به فینال، عزیز الحمادی از امارات را پیش رو دارد.

در منهای 46 کیلوگرم همین بخش، مختار فرج الله در نیمه نهایی با پرمینوف از تیم IFMA روبرو می شود.

در منهای 48 کیلوگرم رده سنی 17-16سال، صدف سادات حسینی در نیمه نهایی به مصاف کینسو اولا از اتریش خواهد رفت.

در منهای 63/5 کیلوگرم رده سنی 17-16 سال، بشیر مزرعاوی برای رسیدن به نیمه نهایی با واکاریس دیدیکا از لیتوانی مبارزه می کند.

و بالاخره در منهای 75 کیلوگرم همین رده سنی، حسین فراهانی در نیمه نهایی، با سامویل گلن از بلژیک پیکار خواهد کرد.

انتهای پیام /