پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

صمیمی‌ترین قاب تلویزیون، دوباره مهمان خانه‌های مردم می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
صمیمی‌ترین قاب تلویزیون، دوباره مهمان خانه‌های مردم می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه طنز "هاشور" به تهیه کنندگی سید احمد مصطفوی در 70 قسمت 52 دقیقه‌ای، پنجشنبه و جمعه‌های هر هفته ساعت 21 روی آنتن شبکه افق می‌رود. برنامه هاشور در هر قسمت، میزبان مهمانانی متفاوت و جذاب خواهد بود و با نگاهی طنز و خلاقانه به سراغ دغدغه‌های روزمره مردم خواهد رفت. این برنامه تولید گروه اجتماعی شبکه افق بوده و متشکل از آیتم‌های متنوع و طنز است و...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه طنز "هاشور" به تهیه کنندگی سید احمد مصطفوی در 70 قسمت 52 دقیقه‌ای، پنجشنبه و جمعه‌های هر هفته ساعت 21 روی آنتن شبکه افق می‌رود.

برنامه هاشور در هر قسمت، میزبان مهمانانی متفاوت و جذاب خواهد بود و با نگاهی طنز و خلاقانه به سراغ دغدغه‌های روزمره مردم خواهد رفت.

این برنامه تولید گروه اجتماعی شبکه افق بوده و متشکل از آیتم‌های متنوع و طنز است و با رویکردی متفاوت موضوعات اجتماعی و فرهنگی کشور را به نمایش می‌گذارد.

در هر قسمت این برنامه پس از پخش آیتم نمایشی طنز، یکی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی کشور در قالب موضوعات مختلف با مجریان برنامه به گفت و گویی با ساختار متفاوت می‌نشینند.

عوامل هاشور در چندین آیتم طنز به میان مردم می‌روند و پیرامون موضوع مرتبط هر قسمت، با مردم گفت و گویی طنز و صمیمی دارند.

قاب متفاوت برنامه تلویزیونی هاشور امشب ساعت 21 میزبان علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی است. هاشور به تهیه کنندگی سید احمد مصطفوی برنامه‌ای طنز، با فضایی متفاوت و دارای چندین آیتم طنز و نمایشی است!

مجریان جدید این فصل از هاشور محمد مهدی رضایی و امیر بیشه هستند.

هاشور را در شبکه افق ببینید!

علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند برای ارتباط با عوامل هاشور و ارائه انتقادات و پیشنهادات به صفحه اینستاگرام hashoor.tv مراجعه کنند.