چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو همچنان نوساناتی را طی می‌کند. اما برخلاف زمان‌های دیگر، بازار شب عید پررونق و سطح معاملات بالا رفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام فروشی، از موافقت هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران با تخصیص زمین برای اجرای طرح توسعه پالایشگاه لاوان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن تاکید بر ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری، گفت: دولت سیزدهم طبق وعده خود یک میلیون شغل را پیش از پایان سال ایجاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در دانشگاه علم و صنعت گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها در این باره قاطعانه برخورد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس آخوندی در یادداشتی نوشت: اخیرا قطع ارتباط استخدامی فوری با تعدادی از معلمان در میانه سال تحصیلی، همچنین ممانعت‌هایی که برای ادامه قرارداد یا فعالیت آموزشی تعدادی از استادان دانشگاه‌ها به وجود آمد، موضوع گزینش را مجددا مورد بحث اصحاب رسانه قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور به بیان وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های امروز یکشنبه 30 بهمن پرداخت و گفت: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) تا ساعت 17 امروز، فردا و روز سه‌شنبه مسدود است. کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران حدفاصل تونل شماره 4 تا 2 خبر داد و افزود: تردد...

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنعتگران استان طی یکسال گذشته با سرمایه‌گذاری چهار هزار و 400 میلیارد تومانی زمینه اشتغال بیش از چهار هزار و 900 نفر را فراهم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهبود شفافیت از طریق انتشار اسامی بدهکاران کلان و سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات خرد از طریق حذف ضامن از مهمترین مواردی است که در کارنامه یکساله وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه بانکی دیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

ایران خودرو و سایپا این هفته دور جدید عرضه محصولات خود را در بورس کالا و در قالب طرح فروش 12 ماهه آغاز خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در یکی از مهمترین دستورکارهای جلسات این هفته بهارستان به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار و طرح شفافیت قوای سه‌گانه می‌پردازند.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری مهر

نخستین دوره مجازی آموزش مبتنی برشبیه سازی در علوم پزشکی ویژه اعضای هیئت علمی کلان منطقه 9 آمایشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و آزادراه پردیس - تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه محاسبه مانده مرخصی کارگر، بر اساس فرمول بازخرید مرخصی است.