جمعه 10 فروردین 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه 55 آنلاین

زمزمه استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی به گوش می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدجواد حسینی، عضو هیات مدیره شرکت کیفیت سازان سبز با اشاره به این که خدمات مشاوره و ثبت انواع شرکت قابلیت تجاری سازی ازجمله خدماتی است که به شرکت‌ها ارائه می‌شود، گفت: عارضه یابی وشناخت گلوگاه ها، تهیه پیش طرح توجیهی PFS و تهیه طرح کسب وکار از جمله مواردی است که برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان انجام می‌شود. مشاوره اخذ گواهی انطباق محصول دانش...

وب‌گاه گسترش

شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این طرح فروش که برای سه گروه متقاضیان عادی، صاحبان خودرو‌های فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود، وانت آریسان2، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با موعد تحویل 30 روزه عرضه می‌شود. این طرح از فردا یک شنبه 22 آبان ماه به مدت دو روز به اجرا گذاشته می‌شود و مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در...

وب‌گاه عصر ایران

هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبدالملکی از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

مجری طرح‌های آزادراهی مرکز و جنوب کشور گفت: آزادراه اصفهان - شیراز بزرگترین آزادراه کشور به‌طول 224 کیلومتر است که طول مسیر این دو شهر را 130 کیلومتر و زمان سفر را دو ساعت کوتاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن گفت: بیش از هر زمانی واشنگتن، سئول و توکیو در خصوص کره شمالی همسو شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز از رایگان شدن گاز طبیعی یک میلیون و 119 هزار مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت در نشست هماهنگی بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401 کشور که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: بر اساس تبصره 16، 5 هزار میلیارد تومان از محل منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق اختصاص یافته است. وی با بیان اینکه این شرکت‌ها از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی برای دریافت تسهیلات...

خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتاق فکرهای جنگ شناختی نمی‌خواهند این ملت در شادی و شورموفقیت و سربلندی باشد، می‌خواهند او را دائم در غم، ناکامی، ناامیدی، نارضایتی و خود بدبخت بینی نگه دارند.

وب‌گاه گسترش

هیأت وزیران با اصلاح محدوده منطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا) به مساحت 391 هکتار موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، با اشاره به لزوم حمایت هرچه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور استان؛ از انعقاد تفاهم نامه 150 میلیارد تومانی با بنیاد برکت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور استان خبر داد.