پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

رئیس جمهور تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور را ناشی از احساس خطر از اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: باید اقتدار افتخارآمیز نظام را با تبیین دقیق و خلق آثار فرهنگی ماندگار به رخ کشید تا هم دشمن به عظمت آن اعتراف کند و هم نسل جدید به ابعاد آن آگاه شود.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در محدوده‌های مصوب بافت‌های فرسوده شهرداری‌ها موظف هستند حداقل 50 درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت تخفیف بدهند و انتظار بر این است تا 100 درصد تخفیف دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی «محمد آئینی» افزود: در محدوده‌های مصوب بافت‌های فرسوده شهرداری‌ها موظف هستند حداقل 50 درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت تخفیف بدهند و انتظار بر این است تا 100 درصد تخفیف دهند. مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه صدور پروانه ساخت در محدوده‌های بافت فرسوده باید تا یک ماه کاهش یابد، گفت: مالکان و سازندگان...

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطر از اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان محیط زیست گفت: وزارتخانه های امور خارجه و نیرو به این موضوع ورود خواهند کرد تا بتوانیم حقابه این تالاب را به نحو مطلوب دریافت کنیم.

وب‌گاه گسترش

شرکت ایران خودرو لیست قیمت محصولات خود را ویژه مهرماه 1401 را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت ایران خودرو قیمت محصولات خود را در مهرماه امسال منتشر کرد.

وب‌گاه تابناک

مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران خودرو از امضای تفاهم‌نامه برای صادرات تارا و دنا پلاس در سال‌های آینده به ونزوئلا خبر داد.

خبرگزاری مهر

مصوبه جدید شورای عالی معادن در رابطه با تعیین قیمت پایه مواد معدنی در سال 1400 را ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 3 هزار و 602 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی به 13 هزار و 461 واحد پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودرو به یکی از بهترین بازارها، برای سرمایه‌های سرگردان تبدیل شده است؛ کالایی که باعث بیشتر شدن حضور دلالان شده و به دنبال آن سفته‌بازی رونق گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت فروش محصولات ایران خودرو برای مهر ماه اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید دنیائی داریان عضو هیات مدیره شرکت تولیدات ریزجلبکی پارسیان با اشاره به این که برای سنتز و انتقال مواد مغذی در گیاه لازم است تا غنی سازی صورت گیرد، گفت: غنی سازی خاک در رفع آثار سو عدم تعادل بعضی از عناصر غذایی گیاه در خاک عمل می‌کند و در تنظیم فعالیت جذب آب موثر است. افزایش مقاومت گیاهان پتاسیم مقاومت گیاهان را در برابر کم آبی و خطرات سرما...

وب‌گاه عصر ایران

باتوجه به استقبال مردم ونزوئلا از تنوع و کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، با توسعه زیرساخت‌های تولید در این کشور، زمینه اجرای تفاهم نامه و صادرات محصولات ایران‌خودرو از جمله تارا و دناپلاس فراهم خواهد شد.