جمعه 31 فروردین 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - وزیر نفت با اشاره به اینکه در سال اول دولت سیزدهم بیش از 100 میلیارد دلار تفاهم نامه و قرارداد نفتی و گازی امضا کردیم، گفت: ایران آماده است بلافاصله بعد از رفع تحریم‌ها به تولید و صادرات پیش از تحریم بازگردد.

خبرگزاری مهر

معاون برنامه‌ریزی برق حرارتی با بیان اینکه از شهریور سال گذشته تاکنون حدود 4500 مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌ها افزوده شده است، گفت: تا پایان تابستان 1500 مگاوات دیگر به این رقم اضافه خواهد شد.

وب‌گاه الف

وزیر نفت با اشاره به اینکه در سال اول دولت سیزدهم بیش از 100 میلیارد دلار تفاهم‌نامه و قرارداد نفتی و گازی امضا کردیم، گفت: ایران آماده است بلافاصله بعد از رفع تحریم‌ها به سطح تولید و صادرات پیش از تحریم بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان خصوصی‌سازی به تشریح آخرین وضعیت شناسایی جاماندگان سهام عدالت، پرداخت سود این سهام، واگذاری سایپا و ایران خودرو و همچنین هلدینگ خلیج فارس و هفت‌تپه پرداخت و با انتقاد از وضعیت قراردادهای سرخابی‌ها با کارگزاران، آینده مدیریت این دو تیم بعد از واگذاری را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

زاهدی وفا گفت: یکی از تکالیف و رویکردهای اصلی در دولت سیزدهم اصلاح رابطه مردم با دولت است که در دولت های قبل مغفول واقع شده و باعث شد تا این سرمایه اجتماعی لطمه بخورد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با درایت وزیر نفت و دولت سیزدهم امروز حدود 900 میلیون دلار طرح و پروژه نفتی در خوزستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی گفت: دولت سیزدهم در حالی کار را تحویل گرفت که به دلیل نبود واکسن کرونا در کشور هموطنانمان به ارمنستان سفر می کردند اما اکنون با فعالیت 6 مرکز تولید واکسن، 50 میلیون واکسن ذخیره داریم و حتی بخشی از واکسن های تولیدی کشور نیز صادر شده و آمادگی صادرات بیشتر را نیز داریم.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس در جلسه هم اندیشی با فعالان تشکل‌های جهادکشاورزی و وزیر جهاد کشاورزی به بیان مشکلات استان قزوین از جمله نبود بودجه مناسب برای حفظ باغستان سنتی قزوین و کمبود سهمیه آرد در برخی از شهرستان‌های آن پرداختند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی دولت گفت: ثبات در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری صحیح، دستاوردها را محقق می‌کند و این موضوع در خصوص صنعت دفاعی کشور به خوبی قابل مشاهده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درباره تولید و عرضه خودروهای ایرانی در روسیه مذاکراتی آغاز و وزیر صنعت روسیه از این موضوع استقبال کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سیستم سلامت جمهوری اسلامی ایران در منطقه قوی ترین سیستم محسوب می‌شود و ما به کشورهای همسایه هم خدمات ارائه می‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نفت با اشاره به اینکه در سال اول دولت سیزدهم بیش از 100 میلیارد دلار تفاهم‌نامه و قرارداد نفتی و گازی امضا کردیم، گفت: ایران آماده است بلافاصله بعد از رفع تحریم‌ها به سطح تولید و صادرات پیش از تحریم بازگردد.