شنبه 1 اردیبهشت 1403

ضرورت وجود شماره تماس مشترک امدادی در زمان بحران

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
ضرورت وجود شماره تماس مشترک امدادی در زمان بحران

رئیس سازمان اورژانس کشور در دیدار با رییس سازمان آتش‌نشانی تهران بر لزوم وجود یک شماره تماس مشترک امدادی برای زمان بحران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر کولیوند امروز در این دیدار ضمن خداقوت به مدیران و کارکنان آتشنشانی، گرامیداشت شهدای حادثه پلاسکو و تقدیر از زحمات مهندس داوری گفت: پیشرفت، توسعه و تغییرات مثبت در راستای ارائه خدمات بهتر در سازمان آتشنشانی مشهود است.

وی با تأکید بر ارائه تجربیات و درس آموخته های دستگاه های امدادی پایتخت در زمان بحران با سایر شهرستان ها افزود: جهت ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی به هموطنان نیاز به تقویت همکاری های بین سازمان داریم.

وی اضافه کرد: اینکه یک شماره مشترک امدادی جهت تماس مردم در زمان بحران به منظور تسریع در اطلاع رسانی حادثه به نیروهای امدادی و انتظامی پاسخگو به حوادث و همچنین افزایش سرعت اعزام نیروها و در نتیجه ارائه خدمات فوریتی در کوتاه ترین زمان ممکن به مصدومین و آسیب دیدگان و استفاده از زمان طلایی برای نجات جان مصدومین داشته باشیم ضروری است و باید اقداماتی در همین زمینه انجام شود.

دکتر کولیوند به سختی کار پرسنل دستگاه های امدادی نیز اشاره کرد و گفت: همکارانی هستند که در هنگام ارائه خدمات، دچار مصدومیت می شوند و یا حتی ممکن است جان خود را در این راه از دست بدهند که باید این موضوعات مهم با جدیت پیگیری شود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، در ادامه جلسه، اعضای شورای آتشنشانی ضمن ارائه گزارشی در خصوص اساسنامه، مسائل، بودجه، نیروی انسانی و تجهیزات آتشنشانی، پیشنهاداتی در راستای همکاری های بین سازمانی ارائه دادند.

انتهای پیام