شنبه 1 اردیبهشت 1403

36 طرح عمرانی و اقتصادی در بیله‌سوار آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
36 طرح عمرانی و اقتصادی در بیله‌سوار آماده بهره‌برداری شد

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری بیله‌سوار مغان گفت: 36 طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش 557 میلیارد ریال در این شهرستان مرزی استان اردبیل آماده بهره‌برداری در دهه فجر است.

به گزارش ایرنا، صاحبعلی اصغری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بیله‌سوار اظهارکرد: از این تعداد سه پروژه اقتصادی با 128 میلیارد ریال و 33 طرح عمرانی با صرف 423 میلیارد و 775 میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

وی افزود: حل مشکلات و پاسخگویی به درخواست‌های مردم باید در اولویت کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد و در کنار خدمات‌رسانی در انجام وظایف قانونی تکریم ارباب رجوع نیز مورد توجه جدی قرار بگیرد.

اصغری همچنین با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مردم فقط با اعتبارات حل نمی‌شود بلکه با پیگیری مستمر، مدیریت صحیح و در کمترین زمان قابل حل است، گفت: مسئولان و کارکنان باید با نگاهی عدالت‌گرا و دور از تبعیض با مردم برخورد کرده و مشکلات آنها را در حد توان برطرف کنند.

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار در زمینه موضوع نان نیز بیان کرد: رعایت نکردن وزن استاندارد نان از سوی نانوایی‌ها موجب نارضایتی مصرف‌کنندگان شده بود که طی 10 روز اخیر با نظارت مستمر صمت و اتحادیه نانوایی بخشی از مسائل مربوط به این موضوع رفع شده است.

اصغری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت پیگیر جذب اعتبارات طرح‌های مصوب کمیته برنامه‌ریزی باشند و در مواقع بحرانی و شرایط جوی نامناسب در آماده‌باش کامل قرار بگیرند.

وی مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرصتی محدود دانست که از آن باید برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود و مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم با یکدیگر رقابت کنند.

او اظهارکرد: در گرامیداشت چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی 320 برنامه مختلف با محویت اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان بیله‌سوار برگزار خواهد شد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها