سه‌شنبه 28 فروردین 1403

عابدینی یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در المپیک 2020 است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عابدینی یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در المپیک 2020 است

ساری - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه قهرمانان ملی نیاز به قوانین حمایتی دارند گفت: مجتبی عابدینی یکی از شانس‌های نخست کسب مدال طلا در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو است که نیاز به حمایت دارد.

به گزارش ایرنا، حسن رنگرز روز پنجشنبه در آیین افتتاح خانه شمشیربازی پهلوان مجتبی عابدینی در شهرستان سوادکوه افزود: مجتبی عابدینی با توجه به افتخاراتی که در رقابت‌های مختلف جهانی کسب کرد شانس خوبی برای قهرمانی و کسب مدال در المپیک 2020 خواهد داشت.

وی گفت: عابدینی تجربیات خوبی از رقابت های داخلی و بین المللی دارد که باتوجهبه توانایی بالای این ورزشکار می تواند از این تجربیات در شکست حریفان به خوبی استفاده کند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران عابدینی را پایه‌گذار رشته ورزشی شمشیربازی در مازندران دانست و افزود: متاسفانه رشته شمشیربازی با وجود استعدادهای خوب در مازندران مورد توجه قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: حضور چنین فرد موفقی در عرصه رشته ورزشی شمشیربازی استان مازندران می تواند چشم اندازه روشنی برای پرورش استعدادهای جدید ایجاد کند.

رنگرز ایجاد خانه شمشیربازی را قدم موثری برای احیا، تشویق و همچنین ارتقای این رشته توصیف کردو تاکید کرد: مازندران نباید فقط در قالب یک یا 2 رشته ورزشی دیده شود زیرا استعداد جوانان مازندرانی در حرفه های مختلف ورزشی ثابت شده است.

وی توسعه سالن های ورزشی و همچنین گسترش رشته های ورزشی مغفول مانده را اولویت اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: هیچ رشته ای نباید به رشته ورزشی دیگر ترجیه داده شود.

رنگرز همچنین ابراز امیدواری کرد که مجموعه ورزشی شمشیربازی عابدینی به یک قطب ورزش در استان تبدیل شود و گفت: آرزو همه مازنی‌ها است که ایشان بتواند در رقابت‌های المپیک به مدال دست پیدا کند.

*س_برچسب‌ها_س*