جمعه 31 فروردین 1403

عبدالملکی: اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عبدالملکی: اصلاح قانون تعاون در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست تخصصی توانمندی‌های تعاونی زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور که با حضور «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد بر اهمیت بخش تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد. وی گفت: بهره مندی از تجارب زنان توانمند و...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی»، در نشست تخصصی توانمندی‌های تعاونی زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور که با حضور «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد بر اهمیت بخش تعاون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی گفت: بهره مندی از تجارب زنان توانمند و انقلابی در سطح مدیریتی همواره مورد تاکید دولت سیزدهم و رئیس جمهور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه‌های بیمه‌ای و رفاهیات به دنبال امکانات ویژه‌ای برای مادران متناسب با تعداد فرزندان هستیم.

عبدالملکی افزود: با اصلاح روند، دریافت حقوق مادران شاغل باردار با تاخیر نخواهد بود بلکه حقوق به صورت ماهانه پرداخت می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بانوان و خانواده در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی اضافه کرد: با ظهور دین مبین اسلام، نگاه ویژه‌ای به مقام بانوان شکل گرفت و انقلاب اسلامی نیز به نقش ارزشمند بانوان در جامعه تاکید فراوان داشته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر پیگیری موضوعات مرتبط با اشتغال، بیمه تامین اجتماعی بانوان جامعه و همچنین حضور بانوان در رده‌های بالای مدیریتی در وزارتخانه و نهاد‌های زیر مجموعه تاکید داریم. «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت؛ مشارکت و نقش زنان در فعالیت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... از شاخص‌های تولید کشور محسوب می‌شود. وی، تعاونی و کارآفرینی را به یکدیگر مرتبط دانست و افزود: بانوان کشور ما با حداقل امکانات توانستند در این زمینه پیشرفت چشمگیر و با ایجاد کسب و کار ها‌ی کوچک، خود اشتغالی و کارآفرینی داشته باشند. معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در جهت توانمندی و کارآفرینی بانوان کشور تلاش می‌کنیم بخش تعاونی‌ها موفق و کارآمد باشند. در این نشست از بانوان برتر کارآفرین تعاونی‌های کشور تجلیل شد.