جمعه 31 فروردین 1403

عزیزی: گلف به آنچه که استحقاقش را داشته نرسیده است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
عزیزی: گلف به آنچه که استحقاقش را داشته نرسیده است

جام مینی گلف کارمندان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک با اعلام نفرات برتر این رقابت‌ها پایان یافت.

به گزارش ایسنا، جام مینی گلف کارکنان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک به ابتکار فدراسیون گلف و با همکاری معاونتهای فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، و توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و با شرکت 100 نفر از کارکنان ورزش در دو گروه خانمها و آقایان، در محل باشگاه مینی گلف مینیاتور از ساعت 9 آغاز شد.

شرکت کنندگان در این جام 4 ساعت با یکدیگر به رقابت پرداختند و در آخر از بهترین های این جام تجلیل صورت گرفت. در حالی که قرار بود این جام با حضور معاونین وزیر ورزش برگزار شود، اما معاونین در این مراسم حضور پیدا نکردند.

در اختتامیه این رقابت‌ها، حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف بیان کرد: هر روز که در ساختمان وزارت ورزش امور ورزش را هدایت می‌کنید، وسط زمین گلف نشسته اید. این موضوع و موضوعاتی از این دست باعث شده گلف به آنچه استحقاقش را داشته، نرسیده باشد. از 100 سالی که گلف در ایران حضور دارد، حداقل در 50 سال آن، فعالیت‌ها در این رشته کم بوده است.

عزیزی در آخر بیان کرد: اگر ورزش سه بعد قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی داشته باشد، حداقل 33 درصد باید در بعد همگانی باشد اما این میزان از اهمیت دیده نشده است. اگر منابع وزارت ورزش در بعد همگانی تقویت شود و توسعه متوازن بین رشته‌ها از جمله گلف وجود داشته باشد، ورزش همگانی توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام