جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

همزمان با شروع کار دولت جدید و دوره سرپرستی وزارت آموزش و پرورش، سال تحصیلی جدید را با تلاش مدیران و رؤسای مناطق و مدارس، با آرامش آغاز کنیم.

11 مدرسه دچار خسارات بیشتری شده‌اند که باید تخریب شده و مجددا احداث شوند. این مدارس با توجه به این‌که مسیر و جاده ندارند

المیرا شریفی مجری شبکه خبر، در توئیتی با 5052 لایک نوشت: چقدر طلا آخه؟ مثل قهرمانی های پرسپولیس شد

افزایش سنوات دانشجویی در دانشگاه‌ها داریم که جمعیت دانشگاه‌ها از ظرایط عادی بسیار متفاوت است که دشواری‌های خاصی را در کنار خود دارد.

کشف و کاوش آسیاب آبی واقع در اراضی دانشگاه بوعلی سینا در حال انجام است. این کاوش‌ها از یک ماه پیش آغاز شده و تا به دست آمدن نتایج کامل ادامه خواهد داشت. یافته‌های باستان شناسی در این مطالعات شامل فضا‌های معماری، آبراهه‌ها و سنگ آسیاب‌هایی است که تا به امروز به دست آمده است. دکتر اسماعیل همتی سرپرستی این کاوش را بر عهده دارد.

براساس این توافق هر کیسه شیرنایلونی با قیمت 7هزار و 400 تومانی، ماست 2.5 کیلویی 30 هزار و 600 تومان و پنیر معمولی 20 هزار تومان خواهد شد.

آنچه در موارد بستری سرپایی مورد تاکید بوده، نبایدهاست؛ به این معنا که برخی افراد به دلیل ترس هایی که دارند ممکن است کارهای تشخیصی انجام دهند که ضرورت ندارد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان از روز یکشنبه 18 مهر ماه با ورود سامانه جوی به آب‌های این استان، افزایش سرعت باد در محدوده 40 کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج تا حداکثر 150 سانتیمتر در تنگه هرمز را شاهد خواهیم بود. همچنین در مدت زمان یاد شده در مناطق شرقی و مرکز هرمزگان شاهد وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی همراه با گرد و خاک، کاهش موقتی میدان دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهیم...

همه واکسن‌های کرونا بین 6 تا 9 ماه در بدن فراد ایمنی ایجاد می‌کنند و بعد از آن طبق تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورت نیاز دز یادآور تزریق خواهد شد، البته هنوز تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.

اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم نسبت به کاهش محسوس دما (5 تا 10 درجه‌) طی روزهای شنبه تا اواسط هفته جاری در این استان اخطاریه صادر کرد.

بسته‌های ترافیک رایگانی هم به عنوان هدیه وزارت ارتباطات برای اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان و معلمان در نظر گرفته شده که از طریق سامانه ictgifts.ir ارائه می‌شود و برای اساتید دانشگاه‌ها 60 گیگ، برای معلمان 40 گیگ و برای دانشجویان 30 گیگ اینترنت رایگان شش‌ماهه.

چه بسا برخی با تزریق دو دز واکسن مبتلا شوند که این امر طبیعی است و احتمال فوت هم وجود دارد، اما این احتمالا با واکسیناسون به شدت کاهش می‌یابد.

در حال حاضر 7 شهر کشور در وضعیت قرمز، 108 شهر در وضعیت نارنجی، 248 شهر در وضعیت زرد و 85 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

مدارس سراسر آمریکا نسبت به یک چالش جدید به راه افتاده در شبکه‌های اجتماعی هشدار داده و دانش آموزان تابع آن را تهدید به اخراج کردند.

همه موارد شامل ثبت‌نام، آموزش، اعزام‌ها، نقلیه، تغذیه و تدارکات و زیارت و... مورد توجه قرار گرفت و این دستورالعمل‌ها در قالب پروتکل بهداشتی تهیه و از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران برای مسؤولان ذی‌ربط عراقی ارسال شد.

«شهر موش‌ها» تولید جدید شبکه مستند سیماست که دوشنبه (19 مهر) ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 10 صبح خواهد بود.