شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

ظرف همین مدت تعداد 35 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز و فردا بارش باران در استان‌های اردبیل و گیلان و گاهی بارش پراکنده در برخی مناطق مازندران و گلستان رخ می‌دهد.

حسین مرادی بخشدار سوسن می‌گوید: جاده، آب، برق و بهداشت، همان است که در گذشته بود و مربوط به دوران جهاد سازندگی است.

دستور العمل ها در خصوص راه اندازی نانوایی سیار دقیقا شبیه مقررات نانوایی های ثابت است؛ با این تفاوت که تجهیزات داخل کانکس بوده و محل استقرار تغییر می کند.

واکسن‌ها به هرحال عوارض جانبی مختلفی دارند، عوارضی که بخش بزرگی از آنها، طبیعی هستند و در بیشتر بدن‌ها، به صورت مشترک و یکسان دیده می‌شوند.

او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته ارتباط اجتماعی ادامه داده و دکترای خود را در رشته سیاست‌گذاری فرهنگی گرفته است.

این مسئولان بی‌مسئولیت هنوز از خانواده داغدار دو خبرنگار فقید ایسنا و ایرنا و خبرنگاران مصدوم این حادثه هیچ عذرخواهی حتی در مقام اقدامی نمادین نکرده‌اند

در حال حاضر 16 شهر کشور در وضعیت قرمز، 198 شهر در وضعیت نارنجی، 176 شهر در وضعیت زرد و 58 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

امروز که بالاخره رییس‌جمهور رییسی بعد از تاخیری طولانی نام دکتر علی سلاجقه را به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد یاد سال 1380 افتادم و درس هیدرولوژی.

برای این کار به هولوگرام کارت گواهینامه رانندگی دقت کنید.

در برنامه پیش روی این سوال مطرح می‌شود که حذف قانون حجاب ایجاد امنیت در جامعه و آرامش در خانواده را افزایش می‌دهد یا کاهش؟

طوفان با سرعت بیش از 100 کیلومتر باعث شد تا نه تنها غلظت هوا در منطقه سیستان بشدت بالا برود بلکه شعاع دید نیز تا حد قابل توجهی کاهش بیابد این عوامل منجر شد تا ستاد بحران منطقه سیستان ضمن تعطیلی مدارس، ساعت پایان کار ادارات و سازمان‌ها در این منطقه را از 14:30 به ساعت 11، کاهش دهد. با وجود خشکسالی‌های پیاپی در منطقه سیستان و خشکی رودخانه هیرمند و دریاچه هامون، به محض طوفان، علاوه بربوجود...

در 433 پرونده فقط با صلح و سازش و پرداخت رقمی، اخذ رضایت شده و از زندان‌ها آزاد شدند، یعنی 38 درصد از سوی طلبکاران گذشت شده است.

گروهی بی‌اثربودن این واکسن‌ها را به میان می‌کشند و استنادشان هم به اخبار غیرموثق درباره مرگ افرادی است که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند و جانشان را از دست داده‌اند