شنبه 1 اردیبهشت 1403

4 عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
4 عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیمی افزود: پایگاه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) هر ساله در آستانه هفته پژوهش، لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان را بر اساس داده‌های پایگاه شاخص‌های اساسی علم ESI، در 22 حوزه موضوعی که در یک بازه زمانی 10 ساله مورد بررسی قرار گرفته‌اند، استخراج کرده و به دانشگاه‌های کشور اعلام می‌کند. شده ESI به عنوان نخبگان علمی معرفی می‌شوند....

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیمی افزود: پایگاه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) هر ساله در آستانه هفته پژوهش، لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان را بر اساس داده‌های پایگاه شاخص‌های اساسی علم ESI، در 22 حوزه موضوعی که در یک بازه زمانی 10 ساله مورد بررسی قرار گرفته‌اند، استخراج کرده و به دانشگاه‌های کشور اعلام می‌کند. شده ESI به عنوان نخبگان علمی معرفی می‌شوند. وی افزود: بنابراین معیار انتخاب پژوهشگران در این فهرست، .

.

وی تصریح کرد: امسال 840 پژوهشگر از کشور ایران در این لیست قرار گرفته اند که در این میان نام 4 نفر از پژوهشگران دانشگاه پیام نور در این لیست دیده می‌شود.

در فهرست اعلامی از پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد برتر دنیا، حجت ویسی، اسماعیل وصالی شربیانی، صبا همتی و عبدالکریم زارع از اساتید دانشگاه پیام نور در رشته شیمی می‌باشند. لازم به ذکر می‌باشد خانم صبا همتی از مدرسان مدعو دانشگاه در گروه شیمی بوده که آثار پژوهشی خود را به نام دانشگاه پیام‌نور منتشر کرده است.