چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از دفع بیش از 160 حمله سایبری در ایام انتخابات خبر داد و گفت که بزرگترین حمله DDOS (منع سرویس) کشور در روز نهم اسفند به ثبت رسید که به طور کامل دفع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارزدیجیتال بایننس کوین رمزارز بومی صرافی بایننس است و با نماد BNB در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. صرافی بایننس در حال حاضر بر اساس حجم معاملات بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوانی که در تهران با خودروی پدرش مرتکب 100 فقره سرقت شده بود، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بقایای یک شمشیر وایکینگی از رودخانه‌ای در بریتانیا بیرون کشیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان قزوین از فوت سرباز وظیفه مهدی جمالی حین انجام مأموریت خبر داد.

وب‌گاه الف

بقایای یک شمشیر وایکینگی از رودخانه‌ای در بریتانیا بیرون کشیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا بر روی کمک‌های جایگزین برای اوکراین از جمله پرداخت وام به این کشور کار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرشا رضایی شب گذشته اظهارات جنجالی را علیه عیرضا طلیسچی عنوان کرد. گرشا رضایی شب گذشته اظهارات جنجالی را علیه عیرضا طلیسچی عنوان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، گرشا رضایی شب گذشته صراحتا از روی سن نسبت به سرقت هنری علیرضا طلیسچی (پاقدم) از قطعه "عکس تو" افشاگری کرد و این بار دیگر مستقیما این موضوع را بصورت علنی اعلام کرد. این دو قطعه دریک رقابت تنگاتنگ کاندید بهترین قطعات سال هستند. بازدید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودروی جایگزین پژو پارس با تخفیف در دسترس متقاضیانی قرار گرفت که اولویت دریافت خودروی آنها زمستان 1402 تعیین شده بود.

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات گوشی های سامسونگ در بازار پرداختیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد در بهمن ماه امسال که گواهی سپرده خاص منتشر شد ترکیب سپرده‌های بانکی با تغییرات قابل توجهی همراه شده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - "بهروز مینایی"، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری به ایرنا در یزد گفت: تفاهم نامه‌ای توسط استانداری، معاونت علمی رییس جمهوری و خانه صنعت و معدن یزد به امضاء رسید و بر اساس آن یزد بعنوان استان پایلوت تربیت نیروی ماهر برنامه‌نویسی هوش مصنوعی غیر دانشگاهی در کشور انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام اخیر دولت کانادا در تحریم 2 مقام ایرانی را شدیدا محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسپیس‌ایکس برای آزمایش سرویس خود از چندین گوشی از برندهای مختلف مانند گوگل، سامسونگ و اپل استفاده کرده و البته برای پشتیبانی از این سرویس، گوشی‌ها از نظر فنی دستخوش تغییر نشده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، اسپیس‌ایکس با ارسال نامه‌ای به کمیسیون فدرال ارتباطات، از آزمایش موفق اینترنت ماهواره‌ای خود روی گوشی‌های عادی خبر داده است. اسپیس‌ایکس از چند وقت پیش، آزمایش سرویس اینترنت ماهواره‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعات جدیدی که درباره طراحی و مشخصات آیفون 16 پرو منتشر شده است.