شنبه 1 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز اعلام شد. قیمت موبایل و قیمت گوشی ها بازار در چه رنجی است؟ قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت موبایل طی چند ماه اخیر نوسان زیادی داشته است. قیمت دلار نیز بر قیمت موبایل تاثیرگذار بوده است. قیمت موبایل‌های پرفروش با توجه به قیمت دلار هر روز در حال نوسان است. آخرین قیمت موبایل چند است؟ به‌گزارش عرشه آنلاین، کف قیمت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک‌سوم مساحت ایران سفیدپوش شد؛ تصاویر ماهواره‌ای امروز را ببینید تصاویر ماهواره‌ای امروز نهم اسفند 1402 از بارش برف در یک‌سوم از مساحت کشورمان ایران حکایت دارد. به گزارش عرشه آنلاین، سال گذشته در اسفندماه کمتر از 10 درصد از مساحت ایران پوشیده از برف بود و متوسط دوره 20 ساله بارش برف در اسفند نیز مشابه بارش پارسال است. حجم آب معادل برفی که هم‌اکنون ایران را سفیدپوش کرده نزدیک به 17 میلیارد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازرسی و نظارت جدی و اثرگذار بر باز7ار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت در بازار استان بدون اطلاع و هماهنگی ستاد تنظیم بازار ممنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای به صورت حضوری و اینترنتی از 20 اسفند آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

48 دفتر بسیج دانشجویی مراکز علوم پزشکی کشور در بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات نکاتی را در خصوص تبیین اولویت های نظام سلامت کشور مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی درباره پرونده کوروش کمپانی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

با وجود واردات سالیانه 3 میلیارد دلار موبایل، در سنوات اخیر وضعیت خدمات پس از فروش تلفن همراه در کشور شفاف نبوده و علاوه بر خسارت مصرف کننده چالشهایی در حوزه مدیریت منابع ارزی نیز دامن گیر کشور شده است.

وب‌گاه گسترش

در گزارش اخیر، همچنین از رشد اکوسیستم دیفای (DeFi) اتریوم و شبکه‌های لایه 2 و همچنین به‌روزرسانی دنکن، به عنوان کاتالیزورهای کلیدی برای عملکرد قوی ETH در مقایسه با بیت کوین عنوان شده است.

وب‌گاه عصر ایران

طراحی شده توسط هوش مصنوعی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دینار عراق شیب نزولی را در جریان معاملات بازار تجربه کرده است و با کاهش 2.28 درصدی، از 45 (چهل و پنج) تومان به 44 (چهل و چهار) تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس‌های رادار سیاره‌ای ناسا نشان می‌دهند که یک سیارک در حال چرخش روز دوم فوریه به آرامی از کنار زمین عبور کره است. عکس‌های رادار سیاره‌ای ناسا نشان می‌دهند که یک سیارک در حال چرخش روز دوم فوریه به آرامی از کنار زمین عبور کره است. به گزارش عرشه آنلاین، هیچ احتمالی برای برخورد این سیارک موسوم به «2008 OS 7» به سیاره ما وجود نداشت، اما دانشمندان «آزمایشگاه پیش‌رانش جت» ناسا در جنوب کالیفرنیا،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت مرغ در بازار گوشت و دام ایران شیب نزولی را تجربه کرد، قیمت گوشت منجمد گوساله اما تغییری را نسبت به روز گذشته تجربه نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها با توجه به انتشار خبرهایی مبنی بر فراهم شدن امکان سپرده‌گذاری در سپرده خاص موسوم به 30درصدی که بازدهی بدون ریسک 30‌درصد تا سررسید را به سرمایه‌گذار پیشنهاد می‌دهد، بحث تاثیر این سپرده‌ها بر بازار سرمایه نیز پررنگ شده است. در ادامه تاثیر این تصمیمات سیاستگذار پولی کشور بر بازار سرمایه را به این بهانه بررسی می‌کنیم. اینکه این نرخ‌ها چه تاثیراتی بر بازار سرمایه می‌گذارد و به...

وب‌گاه عصر ایران

از لپ تاپ شفاف تا دستیار مجازی در کنگره جهانی موبایل را ببینید. یک لپ‌تاپ شیشه‌ای و بدون مرز و حاشیه مجهز به هوش مصنوعی، ربات با قدرت زبانی و تکلم بالا و یک دستیار مجازی پاسخگو توجه زیادی را در این نمایشگاه جلب کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نام قالیباف از فهرست جبهه متحد انقلاب اسلامی خارج می‌شود.