شنبه 1 اردیبهشت 1403

عملیات اجرایی ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شد / ایمن‌سازی تا پایان سال

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
عملیات اجرایی ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شد / ایمن‌سازی تا پایان سال

سرپرست سازمان عمرانی مناطق و نماینده معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: مدتهاست گود برج میلاد رها شده بود؛ اما درحال حاضر در دو بخش عملیات اجرایی ایمن‌سازی آن آغاز شده و امیدواریم ظرف دو هفته آینده به عملیات سرعت دهیم تا بتوانیم تا پایان سال جاری ایمن‌سازی گود را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، سعید بشیری، معاون عمرانی فرمانداری تهران درحاشیه بازدید از گود برج میلاد و در جلسه اضطراری مدیریت بحران در خصوص گود برج میلاد گفت: آنچه که در جلسه امروز مطرح شد نشان‌دهنده این است که عزم مسئولین و اقدامات به سمت ایمن‌سازی این گود حرکت می‌کند. ما نیز در فرمانداری تهران تلاش خواهیم کرد اگر در ارتباط با این موضوع مصوبه‌ای ارسال شود پروسه بررسی آن در کمترین زمان ممکن انجام شود.

حساسیت نسبت به آبیاری فضای سبز در مجاورت گود برج میلاد وی تاکید کرد: بی‌تردید باید موضوعات مربوط به آبیاری فضای سبز مجاورت این گود با حساسیت بالا و در نظر گرفتن نکات ایمنی مورد توجه قرار گیرد و اگر نیاز است نسبت به اعمال محدودیت‌ها تصمیم‌گیری شود تا در نهایت با تسریع در فرآیند ایمن‌سازی دغدغه شهروندان حل و فصل شود.

در بخش دیگری از بازدید مسئولین مدیریت بحران از گود برج میلاد، هادی حق‌بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق و نماینده معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران نیز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مدتهاست این گود رها شده بوده و زمان زیادی از دست رفته است. اما درحال حاضر در دو بخش عملیات اجرایی ایمن‌سازی آن آغاز شده و امیدواریم ظرف دو هفته آینده به عملیات سرعت دهیم تا بتوانیم تا پایان سال جاری ایمن‌سازی گود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی این گود حدود 150 میلیارد تومان برآورد اولیه مالی دارد که تصور می‌کنم در تامین اعتبار آن مشکلی وجود نداشته باشد.

حق‌پرست تاکید کرد: با همکاری سازمان مشاور اقدامات پیگیری خواهد شد و به صورت روزانه رفتار گود رصد می‌شود و به محض ایجاد مشکل اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد. همچنین در سازه برج نیز هیچ مشکلی ایجاد نشده است.

حیدری مدیرعامل برج میلاد تهران نیز گفت: پس از پایان کرونا و بازگشایی مجموعه‌های فرهنگی، برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرده است. گود برج میلاد در همسایگی این مجموعه قرار گرفته است که از ابتدای دوره مدیریت شهری جدید به عنوان یک دغدغه مورد توجه قرار گرفت تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود در حال حاضر بحث ایمن‌سازی گود آغاز شده و ما در برج میلاد همکاری همه‌جانبه‌ای برای تحقق این ایمنی در دستور کار خود قرار داده‌ایم تاکنون برای محدودیت منع خدمات ما موضوعی اعلام نشده است.